Stora Stockholm 15-16/12

Sv: Stora Stockholm 15-16/12

önskar jag kunde åka dit men nina två hundar (syskon) är i "fulåldern":devil: så dom är inget att ställa ut för tillfället...suck

Förhoppningsvis kommer jag inte kunna ställa Leia där då jag hoppas att hon är dräktig då. :banana:

Nikita kommer kanske om hennes uppfödare vill ha med henne i avelsgrupp.

Annars så är jag med 99,9% sannolikhet där och kanske visar någon annan hund eller bara går runt och kikar.

Ojojojoj, man måste ju nästan åka. Det är som uppfödaren säger "när en sådan utställning finns i Stockholm, så är det nästan ett måste".

Men fy va nervöst :crazy:

Fast stora stockholm går ju varje år :p

Du tänker kanske på världsvinnarutställningen i juni??

Dit ska jag också!!! :bump::banana:

Älsvsjö :p

Jag funderar på att ställa min lilla tjej ( eller hitta någon som vill ställa henne åt mig ), men allt hänger på om vi hittar någon inoff att ställa på först :)

Senast ändrad:

Ja, juste:p

Jösses, det kommer bli smockfullt där då, det är redan fullproppat med folk på vanliga Hund0X och så kommer det bli ÄNNU fetare på Världsutsl.:angel:

Man kommer typ få ta på sig värsta pansar dräckten för att kunna ta(slå) sig fram:idea::rofl:

Jag funderar på att ställa min lilla tjej ( eller hitta någon som vill ställa henne åt mig ), men allt hänger på om vi hittar någon inoff att ställa på först :)

Menar du på Hund07 eller världsutsl.?

Du finner säkert ngn inoff. utsl. , men ser beror det på hur långt du vill åka, jag ska ställa min valp i Uppsala den 21 okt. Det blir en bit att åka för oss då det inte finns ngn närmare men det ska bli urkul!:bump:

Lite fult, för inatt drömde jag om att jag ställde ut valpis på HUND07:eek::rofl:
Vi ska för tusan inte ens bli ett utsl. ekipage:angel::p

Nån som vet när anmälningstiden går ut? Funderar på att låta uppfödaren ställa min hund men har inte bestämt mig ännu.

kolla på skk.se där står när anmälan till de olika utställningarn går ut. brukar vara ca 1 månad innan.

Jo jag vet, bara det att internet går så otroligt segt just nu så jag vågar inte öppna en till sida för då kraschar väl allt. Tänkte om någon bara kunde såhär på rak arm.

Sista anmälan är 5 november. Men du kan också anmäla t o m 12 nov om du gör det via internet.
Lägre anmälningsavgift om du anmäler via internet t o m 5 november.

Jag kommer ställa mina weimisar där och kommer vara där båda dagarna i andra ärenden.

Hund 07 menade jag, ska flirta lite med uppfödaren så kanske hon vill ställa :) ( hoppas, hoppas )

Liknande trådar

Övr. Hund Det har tillkommit hund i sommarens reseplaner då det vanliga pensionatet inte kan ta emot och vi inte känner oss bekväma med att lämna...
Svar
15
· Visningar
1 121
Senast: Pilot
·
Övr. Hund Har en Mim Allsafe hemma i L men den är lite för stor för mina hundar. Tänkte att en M blir perfekt då men döm av min förvåning när den...
Svar
0
· Visningar
268
Senast: Viva
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 598
Senast: Cissi_ma
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 685
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda -21