Ja tycker också PS är bättre, men har sålt de flesta PS också. Vill typ bara ha lemieux![]()
Har visserligen inte testat ES och PS, men är också kär i mina LeMieux. Tunna men inte sladdriga, bra passform och snygga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja tycker också PS är bättre, men har sålt de flesta PS också. Vill typ bara ha lemieux![]()
Håller med, de bästa som existerar.Har visserligen inte testat ES och PS, men är också kär i mina LeMieux. Tunna men inte sladdriga, bra passform och snygga.
är i samma båt nu, vill sälja av alla min PS och köpa le mieux iställetJa tycker också PS är bättre, men har sålt de flesta PS också. Vill typ bara ha lemieux![]()
Synd bara att de varken är på rea lika ofta som PS eller säljs begagnat särskilt oftaär i samma båt nu, vill sälja av alla min PS och köpa le mieux istället![]()
Åh, suktar också efter en sån. Köpte en men den hade skrynklor/ veck i sitsen så den returnerade jag.Matte slog på stort och köpte en begagnat Santa Cruz celine i nyskick, men för ett väldigt bra pris. Den kom idag och är i så fint skickskulle inte handla något.... men men, vill verkligen inte rida i skogen i min dyra dressyr sadel som numera kostar 50 pap från ny. Blev också ett billigt fleece täcke till 3åringen.
Lemieux är favoriterna, tror ändå ES sportive ligger lite bättre iom mesh än vanliga ES i så fall. HoppasJa tycker också PS är bättre, men har sålt de flesta PS också. Vill typ bara ha lemieux![]()
Denna är verkligen i helt nyskick så nöjd med köpet!Åh, suktar också efter en sån. Köpte en men den hade skrynklor/ veck i sitsen så den returnerade jag.
Har Cob på min lusitanoHörni shoppingexperter!
Jag behöver en martingal. Letade i ridskolans sadelkammare men hittade ingen att testa. Borde jag köpa cob eller full maxad d-ponny?hon är inte den nättaste men inte så himla grov.
Men såklart finns den jag tänkte köpa bara i storlek ponny och full.Hörni shoppingexperter!
Jag behöver en martingal. Letade i ridskolans sadelkammare men hittade ingen att testa. Borde jag köpa cob eller full maxad d-ponny?hon är inte den nättaste men inte så himla grov.
Köp full. Går alltid att göra mer hål och i värsta falk gör knutar på remmarna till tyglarna.Men såklart finns den jag tänkte köpa bara i storlek ponny och full.
Då lär jag väl köpa full?![]()
Jag köpte en billigt variant i full, men den blev alldeles för stor. Försökte göra mer hål, men den hang ner mellan frambenen, så funkade inte alls för oss. Har försökt sälja den, men inte funkat änMen såklart finns den jag tänkte köpa bara i storlek ponny och full.
Då lär jag väl köpa full?![]()
Köp full. Går alltid att göra mer hål och i värsta falk gör knutar på remmarna till tyglarna.
Jag köpte en billigt variant i full, men den blev alldeles för stor. Försökte göra mer hål, men den hang ner mellan frambenen, så funkade inte alls för oss. Har försökt sälja den, men inte funkat än
Vad roligt, grattis!Jag måste få dela med mig av något som säkert kan väcka missunnsamhet och lite avundsjuka, men jag är så lycklig!
Vi har köpt en hästlastbil för två hästar som jag kan köra på b-körkort!
Den kom till eftersom vår transport gick sönder och vi skulle ersätta den med en bättre transport i aluminium OCH med mer lastvikt.
Vi räknade och räknade och insåg att vi behöver både byta bil och jag behöver ta nytt körkort.
Det skulle bli dyyyyyyrt.
Men om det nu blir så dyrt, kunde man då inte hitta en lastbil som kunde passa?
Efter lite letande, typ en snabb sökning på marketplace, så fanns den ju där, inte långt hemifrån heller.
Så efter rejält prutande är jag nu lycklig förare av en Renault Master, 14 år gammal som gått ca 20 000 mil.
Helt fantastiskt, måste jag säga.
Det är sånt som man kan bli avundglad av!Jag måste få dela med mig av något som säkert kan väcka missunnsamhet och lite avundsjuka, men jag är så lycklig!
Vi har köpt en hästlastbil för två hästar som jag kan köra på b-körkort!
Den kom till eftersom vår transport gick sönder och vi skulle ersätta den med en bättre transport i aluminium OCH med mer lastvikt.
Vi räknade och räknade och insåg att vi behöver både byta bil och jag behöver ta nytt körkort.
Det skulle bli dyyyyyyrt.
Men om det nu blir så dyrt, kunde man då inte hitta en lastbil som kunde passa?
Efter lite letande, typ en snabb sökning på marketplace, så fanns den ju där, inte långt hemifrån heller.
Så efter rejält prutande är jag nu lycklig förare av en Renault Master, 14 år gammal som gått ca 20 000 mil.
Helt fantastiskt, måste jag säga.