Var hittar man en sån?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Var hittar man en sån?
Sök på Tradera på Quick Fix.Var hittar man en sån?
Jag har köpt dem i div ridsportbutiker, kostar lite mer än vanliga men praktiskt!Var hittar man en sån?
Disse ønsker jeg meg og.Har shoppat nya benskydd till Mys då ett par bakskydd (från Compositi) hade gått sönder och jag är faktiskt missnöjd med dom från Alequi som jag har fram, tycker dom är jätte varma trots att dom ska vara ventilerande.
Så slog till på två par av dessa:
Visa bifogad fil 118128
Provade dom idag och så här långt är jag nöjd, inte så varma och väldigt lätta att göra ren så än så länge är betyget bra!
De är så snygga!Slog till på ett schabrak från ES, i den perfekta gröna nyansen sycamore, testade sportive då den andra modellen var slutsåld.
Jag som sålt alla mina ES för att passformen lämnar lite att önska. Framförallt är jag så trött på att de inte ligger still under sadeln..De är så snygga!och passformen på ES är så sjukt bra, tänker på det varje gång som jag sadlar med ett av deras schabrak.
Det är säkert olika på olika hästar. Upplever dem väldigt stilla på ponnyn.Jag som sålt alla mina ES för att passformen lämnar lite att önska. Framförallt är jag så trött på att de inte ligger still under sadeln..
Håller med. Mina PS ligger helt stilla, men inte ES.Jag som sålt alla mina ES för att passformen lämnar lite att önska. Framförallt är jag så trött på att de inte ligger still under sadeln..
Ja tycker också PS är bättre, men har sålt de flesta PS också. Vill typ bara ha lemieuxHåller med. Mina PS ligger helt stilla, men inte ES.
Ok, inte testat dem ännu!Ja tycker också PS är bättre, men har sålt de flesta PS också. Vill typ bara ha lemieux![]()