Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag har kört med en vanlig plastpåse :-) Den fyller ut mindre än en socka, och booten glider bra på den. Har dock inte scootboots, utan equine fusion till de oskodda bakhovarna. Jag fick skicka tillbaka och byta storlek en gång, så plastpåsen över hoven var en bra grej.När man testar scootbootsen kan man dra över en tubsocka eller liknande över den rengjorda hoven. Då blir det minimalt med märken.
Jag suktar också efter ett sånt träns, men vill ha den nya varianten så jag får vänta lite och antingen spara ihop till ett nytt eller hoppas på att någon snart vill sälja ett begagnatFått hem ett begagnat rundsytt SD Duke de Niro-träns. Såååå fint! 500 pix kändes som ett riktigt fynd. Bild kommer, vet inte vilken häst det kommer passa bäst.
Bytte till mig ett par Cavallo Sport strl 3 som borde passa enligt tabell... Men dom är för stora. Hmmm. Dom går att använda, men är såpass stora att dom snurrar lite. Dom får bli sällan-skor med brodd på, till de där få halkiga dagarna.
Så jag ska välja bootsmodell.
Scoots
Flex
Renegade
Easyboot Fury eller den där nya som kommer...
Så svårt! Sjukt dyra är dom också.
Nya?
Du gillar inte Evo?
Aldrig hållt i några, men dom ser ju intressanta ut! Hmmmmmm.
Inte så många boots ute hästnet och jag vägrar ju facebook, så det blir antagligen nya.
Jag köpte ett par nyligen, hade inte heller känt på dem innan men tyckte de verkar ok!
Ned nya syftade jag på om det kommer ny variant från Easyboot? Har jag missat i sådana fall tror jag!
Är det nya nackstycket du vill ha? De säljer det separat också!Jag suktar också efter ett sånt träns, men vill ha den nya varianten så jag får vänta lite och antingen spara ihop till ett nytt eller hoppas på att någon snart vill sälja ett begagnat![]()
Jag vill också ha det nya, eller mest vill jag ha det nya nackstycket för köpte ett rundsytt kandar förra året när de hade sån ”ja tack” rea på FBJag suktar också efter ett sånt träns, men vill ha den nya varianten så jag får vänta lite och antingen spara ihop till ett nytt eller hoppas på att någon snart vill sälja ett begagnat![]()
Japp, den finns redan på huvudhemsidan!
Glove 50
https://www.easycareinc.com/our_boots/Easyboot-Glove-50.asp
Juste! Den känner jag igen men hade glömt av![]()
Och pannband med snabbknäppeÄr det nya nackstycket du vill ha? De säljer det separat också!
Ah det förstår jag! Blev så glad att detta pannbandet inte har klor på stenarna så det kommer inte förstöra luggenOch pannband med snabbknäppe![]()
Är det ngn ändring på alla deras nya eller bara detta? Kanske du inte vet iofs..Ah det förstår jag! Blev så glad att detta pannbandet inte har klor på stenarna så det kommer inte förstöra luggen.
Deras nya pannband jag har har klor på de stora stenarna. Detta måste ha några år på nacken för det är gamla crownloggan på pannbandet. Men älskar verkligen lädret, så mjukt och fint trots att det var rätt smutsigt.Är det ngn ändring på alla deras nya eller bara detta? Kanske du inte vet iofs..
Jag målar mina pannband med nagellack, tror det är ett tips från dig jag läst i ngn gammal tråd![]()
Ah då fattar jag!Deras nya pannband jag har har klor på de stora stenarna. Detta måste ha några år på nacken för det är gamla crownloggan på pannbandet. Men älskar verkligen lädret, så mjukt och fint trots att det var rätt smutsigt.