Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du kikat på ellos. Är kanske inte riktigt tävlingskavaj ala häst. men de har riktigt snygga i olika färger. och bra priser. Vill man ha fler knappar, går de säkert sy i fler.Jag trodde jag hade en briljant idé när jag tänkte att en tävlingskavaj skulle passa till hundutställningar. Snygga, tvättbara, finns i svala material, har fickor. Glömde bara vad de kostar om man vill ha nåt annat än svart.Eller är jag dålig på att leta? Finns det snygga kavajer i ljusare färger som inte kostar över 3000?
Har du kikat på ellos. Är kanske inte riktigt tävlingskavaj ala häst. men de har riktigt snygga i olika färger. och bra priser. Vill man ha fler knappar, går de säkert sy i fler.
Måste den vara ny? Kryllar av begagnade kavajer till bra pris på bland annat Marketplace.Jag trodde jag hade en briljant idé när jag tänkte att en tävlingskavaj skulle passa till hundutställningar. Snygga, tvättbara, finns i svala material, har fickor. Glömde bara vad de kostar om man vill ha nåt annat än svart.Eller är jag dålig på att leta? Finns det snygga kavajer i ljusare färger som inte kostar över 3000?
Måste den vara ny? Kryllar av begagnade kavajer till bra pris på bland annat Marketplace.
Åh så snygga!!Fyndat nya ridstövlar då mina gamla vardagsstövlar börjar ge upp. Chansade och beställde en storlek för stora då det var det enda som fanns kvar till det smått fantastiska reapriset 1445:-. Hade tur och dom var små i storlekarna så satt perfekt! Är så himla glad och nöjd faktiskt!
Visa bifogad fil 119810
Edit, hur gör ni med snörena som blir över?![]()
Flughuvor verkar vara smått omöjliga att hitta i rätt storlekKöpte en flughuva från shires idag. Tog strl ponny eftersom våra andra är för stora i cob (modellen utan öron). Såklart var ponny för liten.
Flughuvor verkar vara smått omöjliga att hitta i rätt storlekmin häst har cob i sin Rambo-grimma men cob i Rambo-flughuva drunknade han i
![]()
Vad roligt!Jag måste få dela med mig av något som säkert kan väcka missunnsamhet och lite avundsjuka, men jag är så lycklig!
Vi har köpt en hästlastbil för två hästar som jag kan köra på b-körkort!
Den kom till eftersom vår transport gick sönder och vi skulle ersätta den med en bättre transport i aluminium OCH med mer lastvikt.
Vi räknade och räknade och insåg att vi behöver både byta bil och jag behöver ta nytt körkort.
Det skulle bli dyyyyyyrt.
Men om det nu blir så dyrt, kunde man då inte hitta en lastbil som kunde passa?
Efter lite letande, typ en snabb sökning på marketplace, så fanns den ju där, inte långt hemifrån heller.
Så efter rejält prutande är jag nu lycklig förare av en Renault Master, 14 år gammal som gått ca 20 000 mil.
Helt fantastiskt, måste jag säga.
Så är det på en av våra lusitanos också - ser så roligt ut när han rör öronen och flikarna vippar!Apropå flughuvor. Ridskolan har flera welshar i olika kategorier, många av dem har ju det karakteristiska huvudet som är stort runt ganascherna. Detta gör att de måste ha större storlek på flughuvor, och de huvorna har ju också stora öron. Welshar har INTE stora öron.Då blir det såhär!
Visa bifogad fil 119901
annars så har man en lusitano som min som har gigantiska öronSå är det på en av våra lusitanos också - ser så roligt ut när han rör öronen och flikarna vippar!