Skulle också vilja veta hur hög min häst egentligen är. Köptes som 169 cm hög, men tror han är 170+Skulle jag också vilja ha! Då kanske jag skulle ha ett svar alla gånger folk undrar hur stor min häst är![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle också vilja veta hur hög min häst egentligen är. Köptes som 169 cm hög, men tror han är 170+Skulle jag också vilja ha! Då kanske jag skulle ha ett svar alla gånger folk undrar hur stor min häst är![]()
Köp en mätstickaSkulle också vilja veta hur hög min häst egentligen är. Köptes som 169 cm hög, men tror han är 170+
Ibland tänker jag att jag nog inte vill veta. Kan leva i min naiva drömvärld där hon max är 170 cm. Inte för att det spelar roll egentligen men känns bättre att tänka att hon inte är så storSkulle också vilja veta hur hög min häst egentligen är. Köptes som 169 cm hög, men tror han är 170+
Nja, vet inte om det är värt detKöp en mätsticka![]()
Jag använder vattenpass + tumstock, funkar helt ok :-)Nja, vet inte om det är värt det![]()
Kollat Skara Hästsport?Jag är så grymt sugen på Dyons dressyrträns med lackad remontnosgrimma, men den går ju banne mig inte få tag på NÅNSTANS
Har tröstat mig med att handla vita damasker och en orange grimma från Back on Track.
Japp, de har den inte och den är slut på Svensk Ridsport AB. Såg nu att Glada Hästen i Spiltan hade ett sista exemplar kvar, dock har jag aldrig handlat därifrån så lite osäker på om det är en säker hemsida eller inte. Rätt mkt pengar att bli av medKollat Skara Hästsport?
Säker. De har även fysisk butikJapp, de har den inte och den är slut på Svensk Ridsport AB. Såg nu att Glada Hästen i Spiltan hade ett sista exemplar kvar, dock har jag aldrig handlat därifrån så lite osäker på om det är en säker hemsida eller inte. Rätt mkt pengar att bli av med![]()
Instämmer med @Marty det är en riktig (gammal) butikJapp, de har den inte och den är slut på Svensk Ridsport AB. Såg nu att Glada Hästen i Spiltan hade ett sista exemplar kvar, dock har jag aldrig handlat därifrån så lite osäker på om det är en säker hemsida eller inte. Rätt mkt pengar att bli av med![]()
Det var ikke mye plass!Har shoppat en handdukshållare till sadelkammaren. En nackdel med att stå inackorderad är ju att man inte har hur mycket plats som helst och inte kan breda ut sig hur man vill. Man har sin tilldelade plats och så får man göra det bästa av det.
Visa bifogad fil 97942
Det är säkert. Fysiska butiken ligger i VästeråsJapp, de har den inte och den är slut på Svensk Ridsport AB. Såg nu att Glada Hästen i Spiltan hade ett sista exemplar kvar, dock har jag aldrig handlat därifrån så lite osäker på om det är en säker hemsida eller inte. Rätt mkt pengar att bli av med![]()
B*rjes var det jag tänkte tipsa om, jag har inte lyckats hitta dem till lika bra pris någon annanstans. Har du någon som bor nära en fysisk butik som kan agera köphjälp?Letar efter mattes fårskinnspadd strl M, till BRA pris. Någon som vet vart jag kan hitta det? Börjes har slut på dem i den storleken tyvärr.
Vi får nog inte tipsa på det sättet, tror det räknas som reklam.Letar efter mattes fårskinnspadd strl M, till BRA pris. Någon som vet vart jag kan hitta det? Börjes har slut på dem i den storleken tyvärr.
Skicka gärna PM får jag skriva då i stället.Vi får nog inte tipsa på det sättet, tror det räknas som reklam.
Jag tror jag har en om du kan tänka dig begagnad. Vill du kan jag börja leta? Tror den är svart i hoppmodell.Letar efter mattes fårskinnspadd strl M, till BRA pris. Någon som vet vart jag kan hitta det? Börjes har slut på dem i den storleken tyvärr.