Dessa liners är bättre än HW tycker jag, och de passar även hws utetäcken med öglor för liners. Iaf de jag haft.
Jag köpte också ett sådant täcke på rean!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Dessa liners är bättre än HW tycker jag, och de passar även hws utetäcken med öglor för liners. Iaf de jag haft.
Kolla så du har stenen åt rätt håll. För den passar bara åt ena hållet. Jag hade stora problem sist jag skulle sätta i på första boxen och på andra boxen så vände jag stenen och den passade fin fint så då gick jag tillbaka till första boxen och tog loss den och vände på den och då passade det helt utan våldVar en sväng på Börjes och köpte saltsten, saltstenshållare, några salvor och en hink
Men fy vad irriterade, köpte saltstenshållare som är i formen av en liten krubba och då passar inte saltstenen där i ändåtycker de där man klämmer fast saltstenen i är rätt bökiga och trodde den här modellen skulle vara bättre.
Just det, har shoppat ett par UV-benskydd från Horsewear också, jättenöjd med dem!
Menar du den vanliga, klämma modellen?Kolla så du har stenen åt rätt håll. För den passar bara åt ena hållet. Jag hade stora problem sist jag skulle sätta i på första boxen och på andra boxen så vände jag stenen och den passade fin fint så då gick jag tillbaka till första boxen och tog loss den och vände på den och då passade det helt utan våld![]()
Menar du den vanliga, klämma modellen?![]()
Åh den såg käck ut!Visa bifogad fil 97270
Trodde det var sån modell du menade. Som man bara sätter den ner i. Sånna har jag iallafall
Aha dom har jag ingen koll på.
Sådan har jag till min häst. Aldrig varit med om att någon saltsten inte går ner i den.
Det är farligt att köpa foder. Kom ut med ett extra långt longerspö, ett dressyrspö med bred flärp, ett par gummiboots, ett par stigläder och såklart då den där säcken med lusernpellets jag skulle ha...
Det brukar hända mig när jag handlar mat, det är alltid just den där speciella saken som man är där för att köpa som man glömmer, ofta är det något man inte köper så ofta dessutom.Du kom iaf ihåg det du skulle in och köpa från första början. Jag har varit med om ett par ggr att jag köpt allt annat än just det jag kom dit för![]()
Skulle jag också vilja ha! Då kanske jag skulle ha ett svar alla gånger folk undrar hur stor min häst ärJag har köpt en mätsticka till hästarnabara för att
![]()
Hitta för 500kr! Så de fick vara värt detSkulle jag också vilja ha! Då kanske jag skulle ha ett svar alla gånger folk undrar hur stor min häst är![]()