Jag är typ uppvuxen där och har samma minnen som duNär jag red ponny för typ 20 år sedan var det drömstället med stort D, så otroligt mycket fint då… snyft
![Smiling face with smiling eyes :blush: 😊](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60a.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är typ uppvuxen där och har samma minnen som duNär jag red ponny för typ 20 år sedan var det drömstället med stort D, så otroligt mycket fint då… snyft
Åh det där är ju SÅ fint! Har också suktatShoppade detta nu på morgonen.
Visa bifogad fil 98349
En i stallet har det och jag har suktat efter det i ett halvår. Hittade det nedsatt 40% nu, så jag slog till.
köpte samma inför hösten. Otroligt nöjd med det vadderade partiet vid mankenShoppade detta nu på morgonen.
Visa bifogad fil 98349
En i stallet har det och jag har suktat efter det i ett halvår. Hittade det nedsatt 40% nu, så jag slog till.
Fastnar det inte väldigt mycket spån/strö på kragen? Eller är det inte fleece?köpte samma inför hösten. Otroligt nöjd med det vadderade partiet vid manken![]()
Fastnar det inte väldigt mycket spån/strö på kragen? Eller är det inte fleece?
Några hästar i vårt stall har samma och jag tror inte det fastnar några mängderInte noterat det på hästen som har täcket i stallet. Vi har hästarna på kutterspån. Lär väl fastna litegrann… Vi får se.
Det är fleece ja.
Jag är helt med dig, bli en del grejer därifrån...Håller på att lägga en beställning på horselet, min sambo kommenterade försynt ”Men du gillar väl inte PS of Sweden”
”För 300kr för schabrak gillar jag dem”
Men seriöst, 4 schabrak, en tröja och ett fyrpack benlindor för 1700kr, då har jag inga principer alls.
Det gör inte så mycket, det är inget jag har bråttom att få! Lyxvaror, inga nödvändigheter.Jag är helt med dig, bli en del grejer därifrån...
Var beredd på att leveranstiden är rätt lång bara, tog lite drygt två veckor för mig att få mina grejer.
Har inte mätt tränset men det är iaf bra mycket större än full! Har fått göra extra hål och ändå är det på gränsen till stort, men hoppas kunna få till det så det funkarSkulle du vilja mäta ditt träns när du får hem det? Min dam drar också xfull men vad som är xfull och inte skiljer ju sig en del åt mellan olika märken. Jag köpte ett träns från H*rze nyligen där jag fick ha sidostyckena i yttersta hålen vilket är vad det brukar vara när jag provar träns i vanlig full på henne, så fick skicka tillbaka det tyvärr.
Jag gillar annars SD, snygga träns och de har en del breda nosgrimmor vilket jag är ute efter om jag ska ha en aachen/engelsk. Vill gärna ha 5-6 cm och det är få märken som har så breda till rimliga priser.
Skickat pm@Diabetikern jag har en likadan i brunt om du är intresserad
I övrigt dregglar jag över en ny tömkörningsgjord men har inte kommit till skott än..
Jag har också två bruna eftersom jag bytte till svart! Men tänkte köpa en svart utan dekorationssömSkickat pm![]()
Jag har också två bruna eftersom jag bytte till svart! Men tänkte köpa en svart utan dekorationssöm