Stora shoppingtråden II

Jag behöver förresten hjälp från shoppingproffs igen! Jag kommer behöva en ny tävlingskavaj till nästa säsong. (Hästen har varit skadad men jag har precis börjat sätta igång så i år blir det inget tävlande tyvärr). Jag har några skall-krav:

Färg - den ska vara grön eller beige
Den ska vara i stretchmaterial
Den ska ha dragkedja under knapparna

Dessutom är det meriterande om den:
Är tunn(ventilerad
Har piping(detaljer i avvikande färg
Har ett överkomligt pris (kommer behöva nya stövlar också... )

Vad finns? Vad ska jag kolla efter?
Tycker att denna är supersnygg!

Screenshot_20240725_203213_Samsung Internet.jpg
 
Jag behöver förresten hjälp från shoppingproffs igen! Jag kommer behöva en ny tävlingskavaj till nästa säsong. (Hästen har varit skadad men jag har precis börjat sätta igång så i år blir det inget tävlande tyvärr). Jag har några skall-krav:

Färg - den ska vara grön eller beige
Den ska vara i stretchmaterial
Den ska ha dragkedja under knapparna

Dessutom är det meriterande om den:
Är tunn(ventilerad
Har piping(detaljer i avvikande färg
Har ett överkomligt pris (kommer behöva nya stövlar också... )

Vad finns? Vad ska jag kolla efter?
Jag tycker The Brave Pants Co. har en dundersnygg som heter Performance Legacy Show Jacket Hunter Green.
 
Fyndat remontträns på Hööks-rean 😄
Tänkt länge att jag vill ha ett med ställbar nosgrimma och inåtvända spännen, men det är svårt att hitta.
Med 70% rabatt var detta nästan gratis och satt som en smäck 👌🏻
Visa bifogad fil 149983
Hur är storleken? Är de full du har?

Funderar på ett till min tvååring, finns bara cob kvar. Hon kan nog ha det nu nått år iallafall om det inte är väldigt litet men du har spänt in alla remmar ser jag 😁
 
Hur är storleken? Är de full du har?

Funderar på ett till min tvååring, finns bara cob kvar. Hon kan nog ha det nu nått år iallafall om det inte är väldigt litet men du har spänt in alla remmar ser jag 😁
Japp det är full, och jag tycker det är stort i storleken jämfört med mina andra träns i full 😊
 
Jag behöver förresten hjälp från shoppingproffs igen! Jag kommer behöva en ny tävlingskavaj till nästa säsong. (Hästen har varit skadad men jag har precis börjat sätta igång så i år blir det inget tävlande tyvärr). Jag har några skall-krav:

Färg - den ska vara grön eller beige
Den ska vara i stretchmaterial
Den ska ha dragkedja under knapparna

Dessutom är det meriterande om den:
Är tunn(ventilerad
Har piping(detaljer i avvikande färg
Har ett överkomligt pris (kommer behöva nya stövlar också... )

Vad finns? Vad ska jag kolla efter?

Du kan inte tänka dig en grå kavaj? Annars uppfyller den här dina krav.

IMG_5259.png

https://www.lemieux.com/eu/new-in/show-jackets/dynamique-show-jacket-graphite#selection.color=7786
 
Premiär för nya tränset idag 🤩
Har även köpt ett nytt bett, tredelat gummibett med små, fasta ringar.
Hon är väldigt känslig i munnen samtidigt som hon lätt blir het och lite stark i galoppen. Men hon verkade gilla det, mycket lugnare i munnen än på vanligt tredelat.
1000026522.jpg
 
Har unnat mig lite shopping från Hööks! För den ädla summan av 238:- köpte jag:
*marin Trinityschabrak
*svart Trinityschabrak
*marin långärmad funktionströja
*marin kortärmad funktionströja
*vattenskål i keramik till hund
Utnyttjade min bonus på nästan 400:- och fri frakt så väldigt försvarbar summa!
 

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 472
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
8 059
Övr. Hund Idag hände det som "inte får hända" (okej nu lät det gravallvarligt och det gick ju bra så "ingen" skada skedd, ingen har dött eller...
2 3
Svar
56
· Visningar
5 725
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 506
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tatueringar i arbetslivet
Tillbaka
Upp