QueenLilith
Trådstartare
har detta till min prestige sadel. älskar det fodralet!Rekommenderar detta! Visa bifogad fil 143551
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
har detta till min prestige sadel. älskar det fodralet!Rekommenderar detta! Visa bifogad fil 143551
Har fått in kundsadlar med detta och fungerar på hoppsadlar men tajt på dressyrsadlar. Kan också rekommendera Prestiges överdrag!Någon som testat detta sadelskyddet från Hööks och vet om det passar på en genomsnittlig dressyrsadel?
Någon som testat detta sadelskyddet från Hööks och vet om det passar på en genomsnittlig dressyrsadel?
Vill ha något som är lite kraftigare än det tunna bomullsöverdraget jag har idag, behöver inte ha handtag. Tycker sadelskydd ofta är lite onödigt dyra.Jag har haft det och tror det blir tight.
Är det funktionen att kunna bära du vill ha eller bara fodrad och vattenavstötande?
Tycker dock det är värt att lägga 200 kr extra på ett som är bra jag fick mitt med till sadlen. Men det ser ut som nytt. Har tvättat det en gång på hand tvätt 30 grader.Vill ha något som är lite kraftigare än det tunna bomullsöverdraget jag har idag, behöver inte ha handtag. Tycker sadelskydd ofta är lite onödigt dyra.
Vill ha något som är lite kraftigare än det tunna bomullsöverdraget jag har idag, behöver inte ha handtag. Tycker sadelskydd ofta är lite onödigt dyra.
Leta begagnat. Köpte förra året ett beg Childeric till min Childeric. Det är jättefint med tjock teddyfodring. Tror jag betalade 250:- och det var det verkligen värt.Vill ha något som är lite kraftigare än det tunna bomullsöverdraget jag har idag, behöver inte ha handtag. Tycker sadelskydd ofta är lite onödigt dyra.
Vill ha något som är lite kraftigare än det tunna bomullsöverdraget jag har idag, behöver inte ha handtag. Tycker sadelskydd ofta är lite onödigt dyra.
Jag köpte ett sadelöverdrag från QHP som jag gillar känslan på. Kraftigt och fodrat till ett överkomligt pris. Lite, lite för stort på min 17" islandssadel tyvärr och jag velar fortfarande om jag verkligen ska behålla det eller inte. Men trevlig modell enligt mig.Vill ha något som är lite kraftigare än det tunna bomullsöverdraget jag har idag, behöver inte ha handtag. Tycker sadelskydd ofta är lite onödigt dyra.
Är jättenöjd med mitt också! Passar bra och är väldigt tåligt och skyddar sadeln braJag har två av dessa från Waldhausen till mina sadlar. Fleecefodrade och rejält yttertyg som tål en del väta.
Supernöjd med dem!
Haft Prestiges på mina sadlar från samma märke men dessa är mycket bättre!
Visa bifogad fil 143632
Det är fluffigt på insidan problemet för mig är att jag är så tunnhårig just nu så jag fryser på huvudet med pannbandFint pannband @Ninnurur
Det har jag också tittat på! Hade varit snyggt när jag tävlar med röd kavaj.Jag beställde ett knallrött dressyrschabrak från PS rea - har kikat på det länge och det matchar mitt ena distansträns perfekt .
Var kan man knåpa ihop träns?Äntligen fått hem mitt egendesignade träns, så nöjd. Käkremmen blev något lång, tror jag mätte lite galet men skit samma.
Visa bifogad fil 143716
Beställde hos SB ridsport, deras leverantör syr upp efter önskemål.Var kan man knåpa ihop träns?
Var köpte du dem? Har letat som en tok men hittar ingen sida som säljer dem numera, inte ens Amazon... Tyvärr går det inte att beställa direkt från Waldhausen.Jag har två av dessa från Waldhausen till mina sadlar. Fleecefodrade och rejält yttertyg som tål en del väta.
Supernöjd med dem!
Haft Prestiges på mina sadlar från samma märke men dessa är mycket bättre!
Visa bifogad fil 143632
Var köpte du dem? Har letat som en tok men hittar ingen sida som säljer dem numera, inte ens Amazon... Tyvärr går det inte att beställa direkt från Waldhausen.