Jag är också sugen på att testa dom handskarna, är det samma storlekar som på Roeckl?Jag hör absolut till den skaran, älskar de handskarna! Nu går de ju att köpa i Sverige också, tidigare laddade jag upp när jag var i Tyskland.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är också sugen på att testa dom handskarna, är det samma storlekar som på Roeckl?Jag hör absolut till den skaran, älskar de handskarna! Nu går de ju att köpa i Sverige också, tidigare laddade jag upp när jag var i Tyskland.
Jag läste att de rekommenderade ngt större storlek. Jag har 6,5 i de flesta av mina roeckl så beställde 7 nu. Hoppas de passarJag är också sugen på att testa dom handskarna, är det samma storlekar som på Roeckl?
Jag hoppas att slippa köpa mer lucernpellets denna säsong... Men gräset är segt på at växa!Finntack hade trevlig rea så blev en wahl admire, med 30% rabatt, till att klippa huvud och allt hovskägg. Har kört på biltemas hundtrimmer men den orkar inte riktigt och det blir randigt.
Sen blev det ett nytt sprengerbett i lokala foderbutiken, 70%, tur man har häst med stor bettstorlek
Ja och 60 kg lucernpellets och mineraler....
Jag får nog fodra ett tag till, växande unghäst och ängsbete som fortfarande inte kommit igång.....Jag hoppas att slippa köpa mer lucernpellets denna säsong... Men gräset är segt på at växa!
Jag hoppas att slippa köpa mer lucernpellets denna säsong... Men gräset är segt på at växa!
Jag älskar mina Haukeschmidt, köpte dem efter rekommendation av någon här på buke. Haft dem i ett par år nu och de är fortfarande fina medan Roeckl gick sönder på löpande band. Jag har storlek 6 i båda märkena.Jag läste att de rekommenderade ngt större storlek. Jag har 6,5 i de flesta av mina roeckl så beställde 7 nu. Hoppas de passar
Jag tycker de funkar bra. Lindade ett ben senast idag, ingen extra tejp behövdes Bandaget innan satt fortfarande fint där det skulle efter att ha suttit i fyra dagar trots en hel del rörelse under tiden.Hur bra är de? Jag hade en del billiga i lådan och var inte glad nu när jag fick hovböld. De var inte ett dugg klistriga utan jag fick tejpa fast änden med silvertejp... Hittade någon "märkes" som var ännu äldre men betydligt bättre så jag tänkte att man nog får bita ihop och betala i framtiden...
Rambo Hoody 1000d för 1700kr. Efter tre(!!)dagar i hagen
Flughuvan jag tog på igår är borta. Antingen molekyler eller helt enkelt uppäten.
Visa bifogad fil 144394
Kan testa, men jag vet ju hur kompisarna sliter i det, så inte normalt slitage precis. Nästan så ponnyn följer med i täcket när de drarProva att reklamera, hade en i stallet som gjorde det till hööks när ett täcke gick sönder efter någon dag i hagen.
Det var mig några riktiga pirayor till hagkamrater... Finns nog inget sommartäcke som tål det där tyvärr. Hoody är definitivt det rejälaste jag vet. Antibitspray?Rambo Hoody 1000d för 1700kr. Efter tre(!!)dagar i hagen
Flughuvan jag tog på igår är borta. Antingen molekyler eller helt enkelt uppäten.
Visa bifogad fil 144394
Ja det är monster så gick in med det tunga artilleriet direktDet var mig några riktiga pirayor till hagkamrater... Finns nog inget sommartäcke som tål det där tyvärr. Hoody är definitivt det rejälaste jag vet. Antibitspray?
Rambo protector ska väl vara extremt hållbart, men det är ju nät och inte tyg sas.Ja det är monster så gick in med det tunga artilleriet direkt
har dränkt det i antibit nu och de ska ner på gräs idag. Jag hoppas det ska överleva några veckor till när jag lagat det
Ja. Det räcker inte mot knott. Men dehär är 1000d, borde vara odödligt!Rambo protector ska väl vara extremt hållbart, men det är ju nät och inte tyg sas.