Ååh jag hade ett sånt till mitt halvblod. De är jättefina!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ååh jag hade ett sånt till mitt halvblod. De är jättefina!
Är det den med handtag på sidorna?Shoppat!
En Kentucky höboll hoppas den ska användas flitigt!
Japp! Men fick mail idag att den inte fanns i lager.Är det den med handtag på sidorna?
Wow vilken bra lösning! Passar dessa tränsen bättre än Micklem gör? Jag har haft micklem innan men hur jag än gjorde kunde jag inte få det att sitta vettigt med bett-clips, trots att hästen har ett ganska ”normalt” huvud…Apropå träns från Eqviptus.. Jag köpte ett begagnat sådant nyligen där jag klippte bort "snokremmen" och satte ett par av deras bettremmar där istället. Tycker det blev rätt så fint, men framförallt funktionellt. Bilden är från första gången det provades, har bytt till ett längre pannband och sänkt nosgrimman lite sedan dess.
Visa bifogad fil 141712
Jag har aldrig haft ett Micklem, så det kan jag inte jämföra med tyvärr. Däremot har jag tidigare köpt ett från Eqviptus fyndhörna för några månader sedan och kunde då få ett hopplock med olika storlekar på delarna då ponnyn har lite knepiga proportioner. Väldigt bra service! Hör med dem om du är tveksam över storlek. Tränset i sig är fint utformat och reglerbart. Gillar det delade nackstycket! Köpte ett till begagnat just för att kunna klippa i det, ville inte göra det på det jag redan hade ifall det inte skulle bli braWow vilken bra lösning! Passar dessa tränsen bättre än Micklem gör? Jag har haft micklem innan men hur jag än gjorde kunde jag inte få det att sitta vettigt med bett-clips, trots att hästen har ett ganska ”normalt” huvud…
Smart lösning! Problemet på mitt av dessa tränset blev att den remmen du klippt bort störde bettet på min häst. Så väldigt smart lösning.Apropå träns från Eqviptus.. Jag köpte ett begagnat sådant nyligen där jag klippte bort "snokremmen" och satte ett par av deras bettremmar där istället. Tycker det blev rätt så fint, men framförallt funktionellt. Bilden är från första gången det provades, har bytt till ett längre pannband och sänkt nosgrimman lite sedan dess.
Visa bifogad fil 141712
Ja, håller med om att det var lite knepigt att få det att funka med den ursprungliga nedre remmen. Modifieringen verkar fungera bra i alla fallSmart lösning! Problemet på mitt av dessa tränset blev att den remmen du klippt bort störde bettet på min häst. Så väldigt smart lösning.
Båda mina gubbar har Rambo Hoody. Definitivt värda priset! Varierar med Rambo summer series. Summer series är sjukt ömtåliga, hoodisarna är rejäla! Zackes har hållit för Dios pirayafasoner när de gått ihop i perioder.Har köpt eksemtäcken. Nödvändigt men fruktansvärt tråkiga pengar och tycker så synd om min lilla häst som kommer behöva använda dem. Så nästan 3000kr(!!!) fattigare. Köpt två st Rambo Hoody eftersom jag måste ha hög denier, de billiga håller runt 5 dagar så jag hoppas dessa håller några veckor
Måste köpa en eksemhuva också men vet inte riktigt hur jag ska få till fästet för att inte riskera någon glipa... Det måste också sitta så att kompisarna inte kan ta av den.
En eksemhuva från Boett kostar 800kr
Håller tummarna att de tål tänderna från en ettåring och en fyraåringBåda mina gubbar har Rambo Hoody. Definitivt värda priset! Varierar med Rambo summer series. Summer series är sjukt ömtåliga, hoodisarna är rejäla! Zackes har hållit för Dios pirayafasoner när de gått ihop i perioder.