Stora shoppingtråden II

Kollade lite på nya Stübben Freedom, men tyckte prislappen va för saftig (och behöver inte nytt träns)

55e5df7bfa3a77b49f9be4bb8e9012f3.png

Alequi har släppt en ny modell ridtights med högre midja, lite liknande MD function. Är väldigt sugen på att testa dem, men synd att de bara finns i svart än så länge.

Det täcket jag köpte på marketplace som var 10 cm för litet jämfört med de täcken jag har i samma modell och storlek visade sig vara felmärkt! Jag mejlade först HW och de hänvisade mig till återförsäljaren här i Sverige. Så fick fatt på kvittot från personen jag köpte det av och sen mejlade jag ÅF, och reklamationen blev godkänd. Så nu är ett nytt täcke på väg på posten och jag ska skicka tillbaka det som är felmärkt. Jag är väldigt nöjd! :)
Perfekt ju! 😁😁

Har varit på jakt efter ett begagnat rundsytt träns från Schockemöhle -en i stallet som hade ett som jag gillade. Haft span ett bra tag då det inte kommer så många såna och tyvärr "missat" något av de som kommit ut. Men nu hittade jag ett! Det kom på posten igår och passade jättebra :D
Biiiild 🤭😄

Liknande trådar

Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 518
Senast: MJLee
·
Ridning Jag rider en kallblodstravare som har lite stressbeteende kvar sen travet. Han vill också göra allt i högt tempo, gärna fullt ös...
Svar
9
· Visningar
2 381
Senast: KSF
·
Utrustning Trodde vi hade hittat ett iaf hyfsat bra bett ur 3-åringens synvinkel men i helgen tröttnade jag, igen. Jag vet att det tar tid och jag...
Svar
9
· Visningar
1 575
Hästvård En av mina hästar, travstoet på 19 år har börjat bete sig konstigt och jag är mycket bekymrad för henne. Jag har ägt henne 7,5 år och...
Svar
2
· Visningar
956
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama