Rör mig inte i Dyon-kretsarDyon har väl haft loop länge?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Rör mig inte i Dyon-kretsarDyon har väl haft loop länge?
är det Dyon ligan?Rör mig inte i Dyon-kretsar
Tittade på dem på GHS, minns inte exakt pris men 3-4000 tror jag. Tyckte inte kvaliteten stod i paritet till priset.Jag väntar på att bhoof ska släppas så man får veta hur fattig man skulle bli av ett av deras träns. Nackstycket ser ut att vara utmärkt för en fjord med tjock mankam!
Attans då! Det är ju funktionerna med nackstycket och den stabila pullarnosgrimman jag vill åt. Får börja spara!Tittade på dem på GHS, minns inte exakt pris men 3-4000 tror jag. Tyckte inte kvaliteten stod i paritet till priset.
Kollade lite på nya Stübben Freedom, men tyckte prislappen va för saftig (och behöver inte nytt träns)
Wow, snyggt!
Om du gillar föregångaren så har jag för mig att jag sett det på rea i år .. men vartKollade lite på nya Stübben Freedom, men tyckte prislappen va för saftig (och behöver inte nytt träns)
Visst har Eqviptus en modell med delat nackstycke? Tänker ifall du söker dupesKollade lite på nya Stübben Freedom, men tyckte prislappen va för saftig (och behöver inte nytt träns)
Det ha de, men bara med miklem-nosgrimma har jag för mig.Visst har Eqviptus en modell med delat nackstycke? Tänker ifall du söker dupes
Har testat eqviptus innan men fick sälja då det inte alls passade på min hästs huvudform tyvärrVisst har Eqviptus en modell med delat nackstycke? Tänker ifall du söker dupes
Finns?Visa bifogad fil 140929
Ifall någon vill hålla budget så slänger jag in denna
Denna hittade jag på Petster men har inte kollat ifall den finns på andra ställen.Finns?
Tillägg: De verkar ha en del hela träns med delade nackstycken också, en variant från Catago som jag tyckte var superfin.Denna hittade jag på Petster men har inte kollat ifall den finns på andra ställen.
Perfekt ju!Det täcket jag köpte på marketplace som var 10 cm för litet jämfört med de täcken jag har i samma modell och storlek visade sig vara felmärkt! Jag mejlade först HW och de hänvisade mig till återförsäljaren här i Sverige. Så fick fatt på kvittot från personen jag köpte det av och sen mejlade jag ÅF, och reklamationen blev godkänd. Så nu är ett nytt täcke på väg på posten och jag ska skicka tillbaka det som är felmärkt. Jag är väldigt nöjd!
BiiiildHar varit på jakt efter ett begagnat rundsytt träns från Schockemöhle -en i stallet som hade ett som jag gillade. Haft span ett bra tag då det inte kommer så många såna och tyvärr "missat" något av de som kommit ut. Men nu hittade jag ett! Det kom på posten igår och passade jättebra