Stora shoppingtråden II

2ABBBE7C-DB4B-444D-AE01-37618BC87AA7.jpeg

Stora och bra 👍🏻

Har klickat hem varsitt par teddytights från zaczess till dottern och mig. 30% på allt från idag så då passade vi på.

Tänkte jag skulle passa på att fynda julklappar nu under black week.
Någon som vet hur maya delores schabrak är i kvaliten?

Söker också en brun uhip nordic kappa. Men den verkar vara en utgående färg…

Gjorde mig av med ett gäng schabrak när jag var hästlös, sparade mina favoriter.
Ville fylla på med ett par stilrena vardagsschabrak och hittade på rea 😁
Två Cavallo, ett marinblått och ett svart. Gillar satin på yttertyget, brukar hålla sug fint och blir inte lika skitigt.
Usla bilder 😆
20231117_171827.webp

Jag insåg att mina ridreflexer fyller 29 år i år. Jag rider inte särskilt ofta i trafik i mörker men idag kände jag att det nog är dags att uppdatera. Vad är bra idag? Jag är inte sugen på att lägga en förmögenhet eftersom jag inte inte använder dem så ofta, men såklart - köper man vart 30onde år så är det kanske dumt att snåla också :D Jag skulle dessutom behöva lite vanliga reflexer, skulle kunna passa på att köpa det också. Finns det något extra bra ställe, eller åker jag bara till någon av ridsportaffärerna i närheten? Vad säger expertisen?

Liknande trådar

Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 518
Senast: MJLee
·
Ridning Jag rider en kallblodstravare som har lite stressbeteende kvar sen travet. Han vill också göra allt i högt tempo, gärna fullt ös...
Svar
9
· Visningar
2 381
Senast: KSF
·
Utrustning Trodde vi hade hittat ett iaf hyfsat bra bett ur 3-åringens synvinkel men i helgen tröttnade jag, igen. Jag vet att det tar tid och jag...
Svar
9
· Visningar
1 575
Hästvård En av mina hästar, travstoet på 19 år har börjat bete sig konstigt och jag är mycket bekymrad för henne. Jag har ägt henne 7,5 år och...
Svar
2
· Visningar
956
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hemlösa hundar ökar
  • Senast tagna bilden XV
  • Muddypaws 24/25