Visst är det helt otroligt? Storleksmässigt är det precis som mitt Amigo 12 i 130.Men HUR kan det skilja så mycket? och hur ska man veta vilken storlek man ska köpa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst är det helt otroligt? Storleksmässigt är det precis som mitt Amigo 12 i 130.Men HUR kan det skilja så mycket? och hur ska man veta vilken storlek man ska köpa?
Tänkte svänga förbi hööks imorgon! Ska mest ha grejer till hund men tänkte passa på att köpa två höpåsar för de skulle bara kosta 9:-.Men hallååå, börjar black week nu? Ska man börja shoppa eller vänta tills black friday?
Jag vill också köpa höpåsar har ingen användning av höpåsarTänkte svänga förbi hööks imorgon! Ska mest ha grejer till hund men tänkte passa på att köpa två höpåsar för de skulle bara kosta 9:-.
Men så galet sladdriga, tycker jag.Visa bifogad fil 132184
Stora och bra
Jag tycker det beror på modellen. De har ju två olika, varav en har en vit ruta man kan skriva på. Den är mycket stabilare tycker jagMen så galet sladdriga, tycker jag.
Matchar bra med katten ocksåVisa bifogad fil 132184
Stora och bra
Till tvätten?Jag vill också köpa höpåsar har ingen användning av höpåsar
De går att använda till pantflaskor.Jag vill också köpa höpåsar har ingen användning av höpåsar
Beställde också sånaHar klickat hem varsitt par teddytights från zaczess till dottern och mig. 30% på allt från idag så då passade vi på.
Har inte haft Hööks påsar tidigare men dessa känns stadiga!Men så galet sladdriga, tycker jag.
Då har de säkert blivit bättre!Har inte haft Hööks påsar tidigare men dessa känns stadiga!