När jag använde det hände exakt ingentingJag har kört biltemas kapellimpregnering med gott resultat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När jag använde det hände exakt ingentingJag har kört biltemas kapellimpregnering med gott resultat
Har du möjlighet att tvätta så har re:claim en bra impregnering som du tvättar in, täckena behöver inte torka varmt efteråt. Tror de har en spray också, men den har jag inte provat.Söker tips på bra impregnering till mina hw täcken. Mitt ena 0 grams pallar inte en dag i spöregn längre.
Dotterns Uhip Ice var både lätt och vattentät. Hon är en riktig fryslort men höll sig varm i den.Projekt vinterjacka är igång
Vill ha något riktigt varmt för uteritter och kalla dagar i stallet och det verkar lättare sagt en gjort.
Besökte stora butiken idag som har ett stort utbud.
Hade kollat Uhip igloo innan och visst var den varm men svintung och alldeles för lång, såg inte klok ut. Fick välja på jättestor runt överkroppen eller på tok för tight över röven.
Uhip Nordic parka satt väldigt bra men sen läste jag att den är vattentät 4/10 och det känns väldigt dåligt med tanke på priset
MH var för tunna eller för tunga. Provad några andra märken som var för smala över axlarna eller för stora och stela
Kingsland parka Klemmie satt bra, kunde varit lite mer figursydd kanske. Kändes varm och lätt men jag vill ju inte stötta Kingsland
Vad tror du om ELT Saphira? Jag älskar min!Projekt vinterjacka är igång
Vill ha något riktigt varmt för uteritter och kalla dagar i stallet och det verkar lättare sagt en gjort.
Besökte stora butiken idag som har ett stort utbud.
Hade kollat Uhip igloo innan och visst var den varm men svintung och alldeles för lång, såg inte klok ut. Fick välja på jättestor runt överkroppen eller på tok för tight över röven.
Uhip Nordic parka satt väldigt bra men sen läste jag att den är vattentät 4/10 och det känns väldigt dåligt med tanke på priset
MH var för tunna eller för tunga. Provad några andra märken som var för smala över axlarna eller för stora och stela
Kingsland parka Klemmie satt bra, kunde varit lite mer figursydd kanske. Kändes varm och lätt men jag vill ju inte stötta Kingsland
Vad tror du om ELT Saphira? Jag älskar min!
Dotterns Uhip Ice var både lätt och vattentät. Hon är en riktig fryslort men höll sig varm i den.
Haha, ja det var ju utseende dåDen har bättre tålighet mot väta men är inte lika varm + att jag inte alls tycker om utseendet
Haha, ja det var ju utseende då
Kan inte avgöra hur varm den är jämfört med Igloo och Nordic, men dottern höll sig varm de två vintrar hon hade den trots att vi ofta har -20 eller kallare på vintern. I alla andra vinterjackor frös hon och ville ta ridkappan till skolan också
I år har hon valt en Nordic kort jacka.
Tror du hade gamla modellen? Jag har haft båda och den jag köpte förra året är inte alls lika tung. Men lång är den förstås, vilket jag uppskattar mycket.Jag har haft en sån, tyckte den var för lång och tung tyvärr.
Tror du hade gamla modellen? Jag har haft båda och den jag köpte förra året är inte alls lika tung. Men lång är den förstås, vilket jag uppskattar mycket.
Det är parka hon hade, plus täckbyxor. Nu vill hon bara ha jacka och täckbyxorJa, jag gillar inte alls hur den är sydd
Kappa är inte aktuellt, de blir alldeles för långa för mig och funkar inte storleksmässigt för mig i någon modell.
Är bara mid/parka, kort jacka fryser jag röven av mig efter fem minuter om det är kallare än +5
I -20 finns det inga kläder jag håller mig varm i, skulle dö i Norrland
Ska fundera lite mer på Nordic.
Jag älskar min ocksåVad tror du om ELT Saphira? Jag älskar min!
Det är parka hon hade, plus täckbyxor. Nu vill hon bara ha jacka och täckbyxor
Hoppas du hittar någon som passar in på dina önskemål
Jag älskar också min. Den är tyngre än Uhip, men det gör också att den känns mysigare att gosa in sig i! Och knäpper man knapparna ända ner så kommer inte ens vinden från vattnet in innanför när det är snöstorm (provat vid mockning av hage bredvid vattnet på Djurgården i Sthlm)Jag älskar min också
Bor man i norra norrland är man född med täckbyxor påTäckbyxor går inte heller, blir knöligt och obekvämt.
Föredrar långa chaps så jackan måste täcke glappet.
Bara gnäll och pip här
Jag lever i min och är väldigt sugen på att köpa en och ha utanför stallet också. Den är dessutom perfekt när man ska smita ut och sätta i motirvärmsrkontakt eller liknade, man behöver bara klä på sig ett plagg!Jag älskar också min. Den är tyngre än Uhip, men det gör också att den känns mysigare att gosa in sig i! Och knäpper man knapparna ända ner så kommer inte ens vinden från vattnet in innanför när det är snöstorm (provat vid mockning av hage bredvid vattnet på Djurgården i Sthlm)
Bor man i norra norrland är man född med täckbyxor på