Nej jag har den vanliga vinterjackanLite opraktiskt färg till mig som är en klumpig
Är det den modellen du har?
Tänkte hur lång den är
Edit. Här har jag jackan på mig: https://www.instagram.com/reel/Cj3coJkotiy/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej jag har den vanliga vinterjackanLite opraktiskt färg till mig som är en klumpig
Är det den modellen du har?
Tänkte hur lång den är
Har du kollat in jacsons nya? Ser tjock och varm ut i allafall.
Visa bifogad fil 129665
Nej jag har den vanliga vinterjackan
Visa bifogad fil 129666
Edit. Här har jag jackan på mig: https://www.instagram.com/reel/Cj3coJkotiy/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Inte lättDen är jättefin!
Blir dock för kort för mig, vill slippa kjol, bara ha en varm och lagom lång jacka
Verkar dock lättare sagt en gjort
Jag köpte min första uhip när de funnits i ungefär 1 år. Sen dess har det blivit fler. En av mina absoluta favoriter är en termoväst som är runt 10 år som hänger med ännu.Jag hade en Uhip som hängde med i 10+ år (en av de första modellerna) men sen hade jag otur med ett par som byttes i omgångar. Har nu en Urban Stretch som jag tycker verkar väldigt bra än så länge och med en liner i blir den riktigt varm.
Inte lätt
Tror de har ett gäng filmer och bilder på parkan men i annan färg på insta
De 2 nye, ser veldig tykke ut. Hjelper vel ikke ag jeg sender deg link for da kommer du bare til hooks i Norge. De koster rett over tusen kr.Har tittat på dem på nätet, deras jackor brukar dock vara som himla tunna. Jag behöver något riktigt varmt.
Har en parkas från Spooks som klarar några minus men vill ha något längre och varmare.
De 2 nye, ser veldig tykke ut. Hjelper vel ikke ag jeg sender deg link for da kommer du bare til hooks i Norge. De koster rett over tusen kr.
Jag köpte min första uhip när de funnits i ungefär 1 år. Sen dess har det blivit fler. En av mina absoluta favoriter är en termoväst som är runt 10 år som hänger med ännu.
Men idag skulle jag nog inte köpa deras grejer till fullpris, även om jag tycker om mycket av vad jag har. Det känns som att kvaliteten blir mycket sämre under åren
Så fin färgDålig bild på häst som surar. Väldigt nöjd med täcket! Mycket smidigare än Shires tidigare modeller, har legat bra hela dagen trots rullning. Visa bifogad fil 129448
Har du testat någon kappa från Pikeur, t ex Pikeur Suna? Jag har en kappa från något tidigare år, minns inte namnet men både den och Suna slutar strax ovanför knät. Min kappa är i jättefint skick trots mycket användning.Projekt vinterjacka är igång
Vill ha något riktigt varmt för uteritter och kalla dagar i stallet och det verkar lättare sagt en gjort.
Kappa Ginnie og kappa albertonJHs parkas? Den ser lite för kort ut och har väldigt klent tyg och är inte vattentät.
Eftersom jag går eller cyklar till stallet i nästan alla väder är det viktigt att jackan står emot vind och nederbörd
Kappa Ginnie og kappa alberton
Har du testat någon kappa från Pikeur, t ex Pikeur Suna? Jag har en kappa från något tidigare år, minns inte namnet men både den och Suna slutar strax ovanför knät. Min kappa är i jättefint skick trots mycket användning.
@Bison vet inte om du skrivit det men jacka + kjol då?
Ska inte övertyga dig kjolens förträfflighet, men jag brukar alltid dra upp den bakre dragkedjan lite på mina kjolar just för att kunna ta ut steget ordentligt utan att kjolen ska kännas snäv eller åka uppDet blir för mycket meck och jag har svårt att hitta kjolar som inte åker upp när jag går
Vill ha en tjock och varm lagom lång jacka som jag kan gå och cykla i till stallet, ha när jag rider ut och när jag går till ridhuset. Så enkelt att bara kunna hänga av sig jackan på sargen sen, inte en massa olika lager osv.