Ja den ser fin ut!Tittat lite på equestrian Stockholm denli. Är väldigt bra pris på den blå nu.
Har mailat och frågat om måtten och hur den fungerar i blåst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja den ser fin ut!Tittat lite på equestrian Stockholm denli. Är väldigt bra pris på den blå nu.
Har mailat och frågat om måtten och hur den fungerar i blåst
Ska inte övertyga dig kjolens förträfflighet, men jag brukar alltid dra upp den bakre dragkedjan lite på mina kjolar just för att kunna ta ut steget ordentligt utan att kjolen ska kännas snäv eller åka upp
Det är ju bara att öppna en dragkedja, inget knölande allsJag skulle kunna ha en för promenader med hunden. Men att träna dressyr och hoppning i kjol känns bara knöligt
Har en kilometer till ridhuset som jag promenerar med hästen. Då vill jag hålla mig varm om rumpa och lår utan att behöva knöla av mig någon kjol innan jag ska sitta upp
Sen måste jag ju komma ihåg att knöla på mig kjolen också när jag ska gå hem
Det är ju bara att öppna en dragkedja, inget knölande alls
Man måste inte kliva i/ur utan iaf de kjolar jag har öppnas helt.
Jag tycker det är skönt att ha kjolen vid ridning när det är som kallast, då blir jag ofta varm om överkroppen så tar av jackan men behåller kjolen för att värma benen.
Men det är såklart helt ok att inte vilja ha kjol. Sorry för övertalningsförsök
Ok, jeg er også kort, men jeg skal hvertfall prøve dem. Jeg blir så kald når jeg bytter buss på vei til stallen og må stå og vente.De blir alldeles för långa, jag har korta ben och vill ha en jacka som slutar strax ovanför mona knän
De är stora i storlekarna, åtminstone var de det för något år sedan.Har lyst på en ridebukse fra Borjes, Domino merket. Hvordan er de i str? Jeg har ca 38 i ridebukser, dvs de 2 jeg har i str 40 er litt store nå.
@Bison gillade modellen för dressyr, stör mig på att min sadelgjord alltid hänger och stökar.. vill du tipsa vart de kommer ifrån?
Jag har två såna från hööks men köpta begagnade. Ett i full och ett i x-full. Det i full är på gränsen till för litet och x-full sitter bra fast än hästen har storlek mellan cob och full på grimmor/träns.Dio i sitt pannband från Hööks. Det var väldigt litet i storlek. Detta är x-full och han brukar ha cob. Jämförde med andra pannbandi butiken och det var ca 1 cm längre än andra modelleri cob.
Visa bifogad fil 129854