Lång kappa! Älskar min ELT Saphira.Vad föredrar ni, lång ridkappa eller separat jacka och ridkjol?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lång kappa! Älskar min ELT Saphira.Vad föredrar ni, lång ridkappa eller separat jacka och ridkjol?
Lång kappa!Vad föredrar ni, lång ridkappa eller separat jacka och ridkjol?
Min jack har kommit
Helt perfekt i storlek, blev väldigt positivt överraskad. Äntligen en jacka som sitter bra över både axlar och röv, brukar ju vara det ena eller det andra
Perfekt längd och lite figursydd så jag slipper se ut som en Michelingubb. Gillar de dubbla dragkedjorna, luvan och att man kan ha den över händerna. Himla trevligt när jag cyklar
Ser fram emot att testa den i kylen. Är lätt men känns väl isolerad.
Visa bifogad fil 130175
Vad heter den? passar de när man har stora höfter?
Vilken fin! Vart är den ifrån?Min jack har kommit
Helt perfekt i storlek, blev väldigt positivt överraskad. Äntligen en jacka som sitter bra över både axlar och röv, brukar ju vara det ena eller det andra
Perfekt längd och lite figursydd så jag slipper se ut som en Michelingubb. Gillar de dubbla dragkedjorna, luvan och att man kan ha den över händerna. Himla trevligt när jag cyklar
Ser fram emot att testa den i kylen. Är lätt men känns väl isolerad.
Visa bifogad fil 130175
Jag lägger sällan ut sökesannonser, men när jag säljer så lägger jag ut i typ varenda grupp jag är med iOm ni lägger ut sökes annonser på FB på hästutrustning, vilka grupper är bäst? För har inte fått napp på mina annonser alls. Jag har inte skrivit pris eller annat, endast saker jag söker
Ja la ut i alla jag är med i, men fick inget napp :/ söker eskadron damasker.Jag lägger sällan ut sökesannonser, men när jag säljer så lägger jag ut i typ varenda grupp jag är med i
Nischade grupper brukar vara bra om man söker ngt särskilt märke eller så.
Alla orkar ju inte kolla sökesannonser. Jag gör sällan det tex. Du får hålla utkik efter säljesannonserJa la ut i alla jag är med i, men fick inget napp :/ söker eskadron damasker.
nej så är det ju, men vet flera härinne som har fått köpt saker genom sökes annons, så tänkte därav att dom kanske hade tips om bra grupper vart dom fick svarAlla orkar ju inte kolla sökesannonser. Jag gör sällan det tex. Du får hålla utkik efter säljesannonser
Lägger ut i flera grupper med många medlemmarnej så är det ju, men vet flera härinne som har fått köpt saker genom sökes annons, så tänkte därav att dom kanske hade tips om bra grupper vart dom fick svar
Vilken fin! Vart är den ifrån?
Jag hittade min ena uppsättning Eskadronskydd via sökesannons i gruppen "dressyrutrustning säljes" på fejan.Ja la ut i alla jag är med i, men fick inget napp :/ söker eskadron damasker.
Bästa sortens shopping.Svängde förbi S.O.P. i Sisjön idag, de hade lagt ut lite saker på instagram igår som jag visste att jag behövde. Sen bestämde de sig för att köra 50% på deras redan låga priser under dagen idag. Win. 3 fodertillskott jag ändå skulle köpa rätt snart och lite annat smått av saker som behövs förr eller senare.
Absolut bästa. En tråkig sak var att jag rätt nyss köpte loppfrön så det ska räcka över vintern. För det hade de med. Jag kunde inte riktigt försvara att köpa en burk till för nästa vinter. Tänk om jag inte hade köpt den där burken häromveckan...Bästa sortens shopping.