Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag väntar spänt på när du synkar dem till musik i en kür!Köpt skosnören med ledljus som jag fäst en påsklämma på så att den enkelt går att fästa i svansen. Detta med att sätta ljus på hästarna har blivit ett mission
Visa bifogad fil 129919
Åh det får bli till en framtida showJag väntar spänt på när du synkar dem till musik i en kür!
Smart! Bar hittade du?Köpt krokar med magnet till min vagn
Perfekt till Harrys långlina och koppel samt mina sporrar
Visa bifogad fil 129911
Smart! Bar hittade du?
Gärna! Har en sån vagn fast grönAmazon, kan skicka pm med länk
Den är dessutom väldigt snygg!Min jack har kommit
Helt perfekt i storlek, blev väldigt positivt överraskad. Äntligen en jacka som sitter bra över både axlar och röv, brukar ju vara det ena eller det andra
Perfekt längd och lite figursydd så jag slipper se ut som en Michelingubb. Gillar de dubbla dragkedjorna, luvan och att man kan ha den över händerna. Himla trevligt när jag cyklar
Ser fram emot att testa den i kylen. Är lätt men känns väl isolerad.
Visa bifogad fil 130175
Väldigt fin!Min jack har kommit
Helt perfekt i storlek, blev väldigt positivt överraskad. Äntligen en jacka som sitter bra över både axlar och röv, brukar ju vara det ena eller det andra
Perfekt längd och lite figursydd så jag slipper se ut som en Michelingubb. Gillar de dubbla dragkedjorna, luvan och att man kan ha den över händerna. Himla trevligt när jag cyklar
Ser fram emot att testa den i kylen. Är lätt men känns väl isolerad.
Visa bifogad fil 130175
Definitivt separat! Men jag vill ju också kunna ta av jackan när jag rider och blir varm.Vad föredrar ni, lång ridkappa eller separat jacka och ridkjol?
Lång kappa! Har i olika tjocklekar.Vad föredrar ni, lång ridkappa eller separat jacka och ridkjol?
Vad föredrar ni, lång ridkappa eller separat jacka och ridkjol?
Jacka och kjol. Bra att kunna välja att ha allt eller ena delen. När det är halvkallt har jag typ aldrig kjolen på vid ridning i ridhus, men jag vill ha jackan iaf när jag värmer upp. När det blir väldigt kallt har jag gärna kjolen vid ridning men tar av jackan när jag fått upp värmen.Vad föredrar ni, lång ridkappa eller separat jacka och ridkjol?
Jag föredrar alla gånger separat. Fryser lätt om rumpan men sällan om överkroppen, så är skönt att kunna ta av sig på överkroppen men ändå ha värme över rumpan. Bor i min ridkjol från nu till mars, förutom i ridhus. Har regnkappa när det är mer sommarväder och en tjock vinterkappa men den är så tjock så går inte att ha till vardags om det inte sjunker under typ -5, men då har jag gärna ridkjolen under ändå för den är längre..Vad föredrar ni, lång ridkappa eller separat jacka och ridkjol?
Vad föredrar ni, lång ridkappa eller separat jacka och ridkjol?