Samshields hjälmar är fina tycker jag och de brukar man kunna välja färg etc på.
De har inte Mips och brukar hamna i botten vid tester
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Samshields hjälmar är fina tycker jag och de brukar man kunna välja färg etc på.
Horseonline har 25 % på bla BoT hjälmar just nu.
Jag har varit nöjd med min Pardus smooth, men funderar på om jag ska våga inhandla en glossy m glitter också eller om det är dött lopp att hålla den fin
KL
Jag shoppade lite olja till klippmaskinen och ett nytt skär under Breeders. Valde ett skär som klipper 1 mm, så hoppas det innebär att den tråkiga sysslan att klippa behövs liiite mer sällan
Fick mängder (!) av fina saker från min tränare som själv inte rider i dagsläget. Skäms nästan över så mycket och otroligt fina saker jag fick. Bussen var nog mer överfull på hemvägen än neråt trots uppätet hö
Vi har en Lynx hemma också men fel storlek för mig, så tyvärr svårt att pröva och jämföra. Kan fota dem, om det skulle hjälpa dig att jämföra dem. Om du har en granngården i närheten kan du kanske åka och pröva en Pardus?Jag är jättenöjd med passformen på min Lynx, Pardus är dock snyggare men läste att den passar för ovalt huvud och lynx för runt så frågan är om jag vågar testa en Pardus och hoppas att den passar
Är inte de också bara svarta?Jag är jättenöjd med passformen på min Lynx, Pardus är dock snyggare men läste att den passar för ovalt huvud och lynx för runt så frågan är om jag vågar testa en Pardus och hoppas att den passar
Vi har en Lynx hemma också men fel storlek för mig, så tyvärr svårt att pröva och jämföra. Kan fota dem, om det skulle hjälpa dig att jämföra dem. Om du har en granngården i närheten kan du kanske åka och pröva en Pardus?
Är inte de också bara svarta?
Haha, okejPardus finns med glitter
Lynx finns också med glitter.Pardus finns med glitter
Sadelhandtag är guld! Har så mkt nytta av mittSka beställa ett sadelhandtag
Har inte använt det tidigare men eftersom jag tappat så mycket i ridningen när jag varit utan häst tänker jag att det faktiskt kan vara en väldigt bra grej för att stabilisera min hand under tiden jag bygger upp min styrka i sadeln. Sen är det inte fel med ett fegishandtag vid uteritt.
Lynx finns också med glitter.
Sadelhandtag är guld! Har så mkt nytta av mitt
Samma här, inte för att min häst är så skuttig av sig men det är guld för den egna stabiliteten. Är så glad att det blivit "socialt accepterat" att rida med sadelhandtag numera. När jag var barn var det skämmigt att ha handtag, det var bara nybörjare, "gamla tanter" och "dåliga ryttare" som hade handtag. Tom min gamla ridlärare shameade (stavning?) elever som ville ha handtag.Sadelhandtag är guld! Har så mkt nytta av mitt
Samma här, inte för att min häst är så skuttig av sig men det är guld för den egna stabiliteten. Är så glad att det blivit "socialt accepterat" att rida med sadelhandtag numera. När jag var barn var det skämmigt att ha handtag, det var bara nybörjare, "gamla tanter" och "dåliga ryttare" som hade handtag. Tom min gamla ridlärare shameade (stavning?) elever som ville ha handtag.
Köpte också det på rean i somras. Tycker det är supersnyggt!!Jag har lyxat till det med ett nytt ffleectäcke för halva priset! Visst är det fint?
Jag shoppade lite olja till klippmaskinen och ett nytt skär under Breeders. Valde ett skär som klipper 1 mm, så hoppas det innebär att den tråkiga sysslan att klippa behövs liiite mer sällan
Mina nuvarande skär är troligen slipade så många gånger att jag närmar mig 1 mm ändå men får prova och se.Har klippt med 1 mm en gång och häst blev jättenaken.