Stora shoppingtråden II

De som heter dressyr är så hårda att du inte kan böja på lädret på utsidan och du kan knacka på dem. De som inte är det går att böja litegrann på. Insidan är mjuk och skön på båda.
Då låter intedressyrstövlarna som rätt perfekta i hårdhet för mig! Får se om jag kan få känna på dem någonstans.

Då låter intedressyrstövlarna som rätt perfekta i hårdhet för mig! Får se om jag kan få känna på dem någonstans.
Jag har Bia och de är verkligen stenhårda i skaftet. Jag älskar det då det ger superb stabilitet. Har ett par mjuka i liknande modell med snörning från Horze. De fanns tydligen inte längre. Har tidigare haft Hööks Arezzo som vardagsstövel. Snygg och tidlös modell, lagom mjuka och väldigt sköna!

20230929_134346.webp

Mini-haul från gekås, ej i bild är all hundmat och mineraler.

Kan varmt rekommendera funktionströjorna från deras sportavdelning, kostar 89-129 kr och de jag köpt innan har varit riktigt prisvärda. Den svarta är någon ny seamlessmodell 👍

Visa bifogad fil 128957
Mini-haul från gekås, ej i bild är all hundmat och mineraler.

Kan varmt rekommendera funktionströjorna från deras sportavdelning, kostar 89-129 kr och de jag köpt innan har varit riktigt prisvärda. Den svarta är någon ny seamlessmodell 👍
Hur ser den ut på? 😊 skall dit nästa vecka så kanske skall kolla in dom. Har funktionströjar från PS som jag tycker sitter rätt snyggt. Så om den är lite likadan.

Efter en del beslutsångest så beställde jag nu ett nytt kandar från SD eftersom jag inte tycker att det nuvarande sitter bra, det gamla ska bli omgjort till träns istället med ett nytt nackstycke.

Hur ser den ut på? 😊 skall dit nästa vecka så kanske skall kolla in dom. Har funktionströjar från PS som jag tycker sitter rätt snyggt. Så om den är lite likadan.
Provade inte den på gekås så du får förhandsvisning från tvättrummet direkt här 😂👍
20230929_141856.webp

Försökte ta så man ser lite materialet, känns lite som en kompressionstopp i ribbad bomull? Blir bra som lager sen också i kylan tror jag.

Handlat lite blandat på SOP i sisjön Göteborg idag. De hade fått in mycket häst, katt o hundprylar från ett brandskadat granngården. 50% på allt mot i vanlig butik. Tre ess salva, fox glansspray, loppfrön, broddar, stövlar, de korta stövlar jag skulle köpt till fullpris fick jag under 500 kr. Naf slim pellets, läste när jag kom hem att de funkar bäst om man bantar hästen och inte sätter på täcke vid dåligt väder. Lite lurad men det kände jag på mig. Samt kattmat, tyvärr var flugspray slut, men dom fyller på kontinuerligt med saker.

Provade inte den på gekås så du får förhandsvisning från tvättrummet direkt här 😂👍
Visa bifogad fil 128960
Försökte ta så man ser lite materialet, känns lite som en kompressionstopp i ribbad bomull? Blir bra som lager sen också i kylan tror jag.
Tackar 😄 vilken service. Jag gillar dock hög hals eftersom jag ofta fryser i kylan. Men ser ut som den kan vara ett bra lager plagg

Handlat lite blandat på SOP i sisjön Göteborg idag. De hade fått in mycket häst, katt o hundprylar från ett brandskadat granngården. 50% på allt mot i vanlig butik. Tre ess salva, fox glansspray, loppfrön, broddar, stövlar, de korta stövlar jag skulle köpt till fullpris fick jag under 500 kr. Naf slim pellets, läste när jag kom hem att de funkar bäst om man bantar hästen och inte sätter på täcke vid dåligt väder. Lite lurad men det kände jag på mig. Samt kattmat, tyvärr var flugspray slut, men dom fyller på kontinuerligt med saker.
Oj nu blev jag ju väldigt sugen på att åka ditt. Hade dom lite allt möjligt? Och hur såg häst sortimentet ut annars?

Efter en del beslutsångest så beställde jag nu ett nytt kandar från SD eftersom jag inte tycker att det nuvarande sitter bra, det gamla ska bli omgjort till träns istället med ett nytt nackstycke.
Vilket blev det? :)

Jag är alltid sugen på fler träns därifrån, men behöver verkligen inte fler träns så får alltid stoppa mig själv ;)

Liknande trådar

Övr. Katt I början av juli lämnade vi våra båda katter till en vän på en skärgårdsö när vi åkte på semester. När vi kom tillbaka efter tre veckor...
Svar
12
· Visningar
3 518
Senast: MJLee
·
Ridning Jag rider en kallblodstravare som har lite stressbeteende kvar sen travet. Han vill också göra allt i högt tempo, gärna fullt ös...
Svar
9
· Visningar
2 381
Senast: KSF
·
Utrustning Trodde vi hade hittat ett iaf hyfsat bra bett ur 3-åringens synvinkel men i helgen tröttnade jag, igen. Jag vet att det tar tid och jag...
Svar
9
· Visningar
1 575
Hästvård En av mina hästar, travstoet på 19 år har börjat bete sig konstigt och jag är mycket bekymrad för henne. Jag har ägt henne 7,5 år och...
Svar
2
· Visningar
956
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt