Fotar när det kommer, tror inte produktbilderna gör det rättvisa.Bild?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fotar när det kommer, tror inte produktbilderna gör det rättvisa.Bild?
Fick hem tränset idag och är såååå besviken... det var jättefint på alla sätt men siiiinnes vad det var litet! Nosgrimman gick inte att knäppa öht, det var inte ens i närheten. Det känns som att det var gjort för en myrslok, dvs långt men supersmalt huvud. Vette tusan om nosgrimman ens hade passat på en vanlig full-häst tbh. Såhär ser det ut men beställde i svart. Jättefint läder och välgjort men storleken var heeelt off. Hade det bara varit knäppningen till nosgrimman hade jag övervägt att byta till en längre rem bara men det var även längden på den övre delen, alltså den delen som går över nosryggen. Jäkligt synd då det är supersnyggt men men...Bild?
Fick hem tränset idag och är såååå besviken... det var jättefint på alla sätt men siiiinnes vad det var litet! Nosgrimman gick inte att knäppa öht, det var inte ens i närheten. Det känns som att det var gjort för en myrslok, dvs långt men supersmalt huvud. Vette tusan om nosgrimman ens hade passat på en vanlig full-häst tbh. Såhär ser det ut men beställde i svart. Jättefint läder och välgjort men storleken var heeelt off. Hade det bara varit knäppningen till nosgrimman hade jag övervägt att byta till en längre rem bara men det var även längden på den övre delen, alltså den delen som går över nosryggen. Jäkligt synd då det är supersnyggt men men...
Visa bifogad fil 128909
Melefors.Tråkigt, för det var verkligen jättefint. Vad är det för märke?
Upplever också att just nosremmen är kort för just de grövre raserna, precis som om xfull bara är lång huvuden.Fick hem tränset idag och är såååå besviken... det var jättefint på alla sätt men siiiinnes vad det var litet! Nosgrimman gick inte att knäppa öht, det var inte ens i närheten. Det känns som att det var gjort för en myrslok, dvs långt men supersmalt huvud. Vette tusan om nosgrimman ens hade passat på en vanlig full-häst tbh. Såhär ser det ut men beställde i svart. Jättefint läder och välgjort men storleken var heeelt off. Hade det bara varit knäppningen till nosgrimman hade jag övervägt att byta till en längre rem bara men det var även längden på den övre delen, alltså den delen som går över nosryggen. Jäkligt synd då det är supersnyggt men men...
Visa bifogad fil 128909
Vad jag vet ska de ha degreasern, köpte en burk i somras på falsterbo horseshow. Blir mycket rent!Jag vill så gärna ha galloping goops degreaser för att få bort den envisa fettsmutsen i hovskägget inför hösten. Men den är ju så hiskeligt dyr och reas aldrig. Nästan att man åker hela vägen till gekås för att se om dem har dem
Åh, får nog ta en tur. Köpte schampoot där förra året men behöver något som verkligen löser upp allt på djupet.Vad jag vet ska de ha degreasern, köpte en burk i somras på falsterbo horseshow. Blir mycket rent!
Samma här...har fått sälja/skänka bort flera träns i xfull som varit för små i nosgrimmorna på min häst. Även i de träns hon har nu som passar på längden knäpps nosgrimmorna alltid på yttersta hålet Jättetråkigt faktiskt.Upplever också att just nosremmen är kort för just de grövre raserna, precis som om xfull bara är lång huvuden.
Fick hem tränset idag och är såååå besviken... det var jättefint på alla sätt men siiiinnes vad det var litet! Nosgrimman gick inte att knäppa öht, det var inte ens i närheten. Det känns som att det var gjort för en myrslok, dvs långt men supersmalt huvud. Vette tusan om nosgrimman ens hade passat på en vanlig full-häst tbh. Såhär ser det ut men beställde i svart. Jättefint läder och välgjort men storleken var heeelt off. Hade det bara varit knäppningen till nosgrimman hade jag övervägt att byta till en längre rem bara men det var även längden på den övre delen, alltså den delen som går över nosryggen. Jäkligt synd då det är supersnyggt men men...
Visa bifogad fil 128909
Låter som en passform för min häst, full brukar vara lagom långt men för stort runt om medan cob är kort men passar runt om. Mitt micklemträns i storlek small horse har fått kompletteras med bettremmar i x-full på yttersta hålet...Melefors.
Jag var tvungen att kolla. De har öppet på lördag med. Kanske ska ta och åka...Tydligen så har Haglunds Sadelmakeri ihop med Mountain Horse och Ridsportgrossisten utförsäljning i Kungsbacka imorgon. Känner inte till Ridsportgrossisten, vad har de för saker?
Jag har en Uvex med mips som jag tycker är toppen!Jag kollar lite efter en till hjälm, efter att ha slagit i huvudet lite för många gånger är Mips ett krav vilket också begränsar utbudet en del.
Har en back in track Lynx idag som sitter bra. Skulle kunna köpa en likadan men annan färg men det känns så tråkigt
OneK har jag haft innan och gillat men de är så himla dyra. Hansbo har en som ser fin ut men bara i Glossy och jag kommer repa den det första jag gör.
Svårt det där.
Jag har en Uvex med mips som jag tycker är toppen!