Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får uppdatera sen. Själv är jag sugen på träns man kan ha i regnväder. Testade med ett av mina I läder men tycker det tog stryk.Blev impulsköp på Hööks när de inte hade grimman jag ville ha i lager. Istället blev det ett par väldigt tunna biothane-tyglar med snabbspännen. Kan bli bra, kan bli väldigt konstigt. Men de kändes spännande i handen.
Min häst hade en sån när han anlände till oss, hans var från Walsh tror jag kommer inte ihåg exakt. Bytte den ganska omgående då den var alldeles för stor för honom. Han har cob och den var i storlek full.Jag hade trott att det skulle finnas ett bättre utbud av biothanegrimmor vid det här laget, men det verkar inte så. Har någon testat nån? Gillar materialet i koppel och spårlinor.
De är väldigt mjuka, tänk på att du inte får tävla dressyr I dom. Måste vara i läder eller textil. Sen tror jag att få öd ser skillnaden.Blev impulsköp på Hööks när de inte hade grimman jag ville ha i lager. Istället blev det ett par väldigt tunna biothane-tyglar med snabbspännen. Kan bli bra, kan bli väldigt konstigt. Men de kändes spännande i handen.
De är väldigt mjuka, tänk på att du inte får tävla dressyr I dom. Måste vara i läder eller textil. Sen tror jag att få öd ser skillnaden.
Ja gummifodring på insidan och gummiväv är tillåtet.Det visste jag inte, tack! Måste nog beställa nya som jag tar till tävling då, om jag inte snyggar upp de nuvarande och sparar dem till sånt.
Känns ju som en översikt att man inte uppdaterat för det? Får man ens ha lädertygel med gummibaksida då?
Sitter sånt kvar? Tänkte det kommer åka av i hagen du får väl recensera senUsch vad jag har shoppat sista tiden.. Köpte Boswellia för att hjälpa den inflammation som min häst har haft i ena hasen och båda bak knäna. Var tvungen att köpa pulver då hästen inte gillar kristallerna och frakten var ganska dyr så ville komma upp i fraktfritt så då fick även ett mankskydd från Kentucky följa med oxå. Tycker att det blir väldigt mycket tryck framför manken när man har lite tjockare täcken så hoppas det ska hjälpa och fördela trycket lite.
Visa bifogad fil 128536
Är det tänkt till innetäcken? Tänker att det väl blir väldigt blött om det regnar eller snöar om man har det i hagen.Usch vad jag har shoppat sista tiden.. Köpte Boswellia för att hjälpa den inflammation som min häst har haft i ena hasen och båda bak knäna. Var tvungen att köpa pulver då hästen inte gillar kristallerna och frakten var ganska dyr så ville komma upp i fraktfritt så då fick även ett mankskydd från Kentucky följa med oxå. Tycker att det blir väldigt mycket tryck framför manken när man har lite tjockare täcken så hoppas det ska hjälpa och fördela trycket lite.
Visa bifogad fil 128536
Det står stable use samt trailer use på förpackningen, stod inget sådant på beskrivningen där jag köpte det..Är det tänkt till innetäcken? Tänker att det väl blir väldigt blött om det regnar eller snöar om man har det i hagen.
Återkommer med recension. Är lite varmt än så länge för stalltäcken/liner.Sitter sånt kvar? Tänkte det kommer åka av i hagen du får väl recensera sen
Ok, om du kan vika ner det under utetäcket så kanske det funkar. Annars lär det väl bli blött?Det står stable use samt trailer use på förpackningen, stod inget sådant på beskrivningen där jag köpte det..
Men jag hade tänkt ha det på stalltäcket/linern under utetäcket sas. Får se om det sitter kvar eller ej. Min häst går på lösdrift så något stable use blir det inte för mig iaf.
Ja det ska sitta under utetäcket som sagt. På vintern när det regnar/snöar och blåser brukar jag dessutom ha halstäcke eller utetäcke med helhals så borde klara sig då tycker jag.Ok, om du kan vika ner det under utetäcket så kanske det funkar. Annars lär det väl bli blött?
Tack! Det innebär ju att det är fullt rimligt att köpa ett fjärde träns till min 7-åring!i jakt på en annan nosgrimma så blev det ett impulsköp på ett rundsytt träns med alla spännena i nacken, fortfarande pullback. Funderar på att få det omsytt senare.
Får hoppas att det passar det där ardennerhuvudet. Är väl helt rimligt med 4 träns till en 3 åring