Stora senskydd fram?

K

Krabban

Jag har ett par Hampa senskydd som funkat jättebra till min unghäst. Problemet är att han håller på att växa ur dem. Han är en riktig bamsing och de går liksom inte runt benet ordentligt - han har för breda ben. :love:

Är det ngn som vet något bra senskydd som är bra till stoora hästar? Gärna med pris oxå.

överallt! jag har för mig att www.equinet.se har ett brett sortiment.. :) det finns tiotusen olika varianter.. :crazy: ska åxå köpa sånna tror jag, kan man ha S på en d-ponny med rätt smala ben? :confused:

Liknande trådar

Utrustning Har köpt en begagnad Fautras Provan fr 2011 för att underlätta för unghästen som får lite härdsmälta när han ska lastas borta. Hade en...
2
Svar
27
· Visningar
2 874
Senast: HannaZ
·
  • Artikel Artikel
Dagbok När jag bestämde mig för att skilja mig så lovade jag mig själv att jag INTE ska låta det faktum att jag lever ensam begränsa mig på...
Svar
13
· Visningar
2 441
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
12 326
Senast: QueenLilith
·
Utrustning Kära Buke, nu söker jag efter benskydd. Vilket jag inte använt överdrivet mycket innan, och hästen ifråga har inte behövt det förrän på...
Svar
3
· Visningar
1 024
Senast: Liten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vilket är ert favoritgodis?
  • Sytråden del 4
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur