Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

:o Nu var jag lite snabb.. Köpte hästen och nu hittar jag inte vad du heter i spelet:o

1000-tack för hjälpen iaf:):bow:

Vill du ha tillbaka hästen sen förresten
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

heh!
Siri1 ;)

nä, du kan behålla honom, han är en dom misslyckade enhörningsförsöken :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Ja helt galet vad fort det går upp :o

Förövrigt, någon som har en jääättteeefin hannoveranare-hingst för betäckning? :)

Jag har en ung hanno-hingst, 438 i GP tror jag, absolut inte färdigbluppad men söt ändå :) jag heter Fishli där också om du är intresserad...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*
Nån som har en aning om varför det är så dåligt med spanska hingstar ute för betäckning?:(

Ingen som har nån bra hingst man kan få låna för en betäckning?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

Haha hur svårt ska det vara att förlora 5 tävlingar? :p Har förlorat 4 nu, men tro sjutton att hästjäklarna placerar sig i alla andra tävlingar jag försöker med nu... :rofl:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

du kan få betäcka för 1500 på mina hästar
Proud Black 462.70

och

Acazio 444.54/812.20


PM:a mig på howrse. heter Thrse där
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Man förlorar väldigt lätt om hästen har låg hälsa och moral ^^ Gjorde så att min odödliga häst hade vääääääääldigt lite hälsa och tävlade. Fick fem förluster på en åldring ungefär haha
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Haha! :D Nåja, nu förlorade jag en tävling till i alla fall så det är klart! :p Nu stör jag mig bara på att det inte finns några bra spanska hingstar ute för betäckning... :( Den bästa renrasiga har liksom 419 i GP.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

målen blir svåprare och svårare... lek med husdjuren, herregud,jag har lekt av hjärtans lust hela veckan och är uppe på 9%..vad var det mera..svåra saker..men å andra sidan e det bra.skulle inte vara nåt roligt alls att klara allt på 5 minuter.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jo de blir ju det. De tråkigaste målen är de man inte kan göra något åt annat än att vänta... :p Typ nå 19 dagars tjänstgöringstid som jag har nu. De övriga är inte heller så roliga, logga in 15 ggr på 20 dagar och fånga 5 ufon. Också bara vänta :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Har en häst du kan få betäcka på med 464 i GP. Skicka ett meddelande på Howrse så kan vi komma överens om priset :) Heter Thrse där.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

google chrome varnade om virus på howrse. Det sade nått om capenetwork.com
Någon annan som fått samma varning?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Är i stoooort behov av att köpa eller få betäcka en hingst med över 466 i gp! Helt omöjligt att hitta dock , om ni vet någon som har eller har själv en så hingst hojta då till!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*kl*
Skitspel!!
När jag för en gångs skull lyckas vara online 18.23 så gick det inte att betäcka.. "blablanånting fel, vänligen försök igen senare" vaddå senare:mad:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
530
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
620
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp