Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Någon som vill hjälpa med passköpt? Handlar om 240.000 och jag heter sanwas :)

Jag kan hjälpa dig, om du hjälper mig sen:)
Reserverar en till dig för 240.000 om du kan reservera en till mig sen för 240.000 + 220.000 = 460.000 e ?:) Och så får jag väl reservera en till till dig för 220.000 e då, det blir väl rätt så?:p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

jag lägger dej som vän o försöker få ett skckat.jag är inte så bra på detta ( det har ni säkert förstått) så bli inte jättesur om jag inte lyckas!
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Det tycker jag också att hon borde ha. Och är man ändå 13 år så är man inget småbarn längre heller.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Någon som har en shettishingst med en gp på runt 380 eller högre som vill skicka en betäckning till mig? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kl

Någon som vill hjälpa mig med ett mål? "Få en vän att erbjuda dig en rova". Jag skickar gärna en rova tillbaka. :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Karma is a bitch :p

Är avstängd från Howrse pga att jag sålt saker för riktiga pengar. Får väl se om jag lyckas övertala dom att låsa upp mig igen... Har ändå lagt mängder med tid och pengar på spelet, jag tänker inte börja om från början :(
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Nån har väl skvallrat...

Fick mejl nu om att mitt ärende är avslutat och jag kommer inte kunna öppna kontot igen. Hade det inte vart för alla mina gudomliga hade jag ju bara kunnat börja om eftersom jag hade fått hjälp av mina 3 avelspartners. Men just nu känns det jävligt surt. :cool:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

bummer :(

kan tänka mig det är jobbigt att börja om från början, varesej man har vänner som hjälper till.. all tid, pengar, möda.... >.<
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

ÅPfångare, det kallar jag mina beteshästar, som bara går på ängen och samlar saker. Tex ÅP eller rovor. De får gå lektion - drar in pengar, gå på hagen - kostar inget i mat, och samlar saker åt mig - perfekt!
De är de hästar som tar minst tid faktiskt, och just nu gerde väldigt mycket frukt till mig, eftersom jag i stort sett får sånt varje dag (man får ju på hästarnas födelsedagar). Runt 120 st ÅPfångare tror jag att jag har.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

LillaMy: Jag har avlat på halvsyskon vid ett tillfälle, har inte sett att det fått några negativa effekter. :)

Snyggve: Fy tusan vad trist! :( Dålig stil av den som skvallrade, ser inte hur de kunnat få reda på det annars... Hoppas det löser sig.

kl

Har kommit till målet att sälja en häst för minst ett pass. Någon som känner för att hjälpa mig? :) Jag kan naturligtvis köpa tillbaka hästen eller en annan häst för samma pris. :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
300
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
530
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
620
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp