Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

Säljer alla hästar förutom dom under kateogorierna "tävling" och "frieser" kom själv med förslag via PM så kan vi komma överens om eett pris :) Säljs rätt så billit för ja ska bli av med dom:) Kolla in dom på howrse, heter Thrse
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

ni som kan spelet :
hur e det med rovor och morötter man odlar själv? går morätterna till de inhysta hästarna? och får man rovorna till de egna hästarna????

sedan undrar jag på gödsel..hur får jag gödsel till mina åkrar? måste jag sälja och köpa nytt.kan man inte ta till vara gödseln man får själv?????:confused:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Morötterna går till dom inackorderade , rovorna får man inte själv utan dom kan endast säljas (dom ger rätt bra med equus).
Gödslet du odlar själv kan man inte gödsla med på ängarna, har själv alltid undrat varför de inte är så? Utan du måste köpa det "färdiga" gödslet från butiken.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

OBS: Effekten av Morfeus armar upphör vid 30 års ålder för odödliga hästar. När de uppnått denna ålder, kan hästarna inte längre åldras i oändlighet.

Men hur funkar det för odödliga hästar?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

OBS: Effekten av Morfeus armar upphör vid 30 års ålder för odödliga hästar. När de uppnått denna ålder, kan hästarna inte längre åldras i oändlighet.

Men hur funkar det för odödliga hästar?

tror du menar dödliga? ;)de har morfeus armar så länge de lever :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

ny fråga då!

hur skickar man saker till nån annan på spelet?

o sedan, vad i friden gör ni med alla ÅP? jag säljer av dom i butiken..vad gör man med 40 ÅP?,gör typ inget med dom.. eller så e det nåt jag inte fattat igen;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Antingen genom byteshandeln eller inne på vännersidan :p

Jag använder dom mest när jag har tråkigt, eller till en förbannad enhörning...
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag använde över 100 ÅP häromdagen, när jag hade tre hästar som behövde jobbas. Alla tre blev helt klara (fullBlupade och redo för avel)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Jag använde över 100 ÅP häromdagen, när jag hade tre hästar som behövde jobbas. Alla tre blev helt klara (fullBlupade och redo för avel)

Jösses det måste väl nästan ha tagit hela dagen? Jag har redan börjat tappa tålamodet med spelet... :p Det är inte alls lika kul som "förr", nu är det helt omöjligt att hänga med tycker jag.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

kan poängtera att crossline ska köpa häst av dig först, för att bli av med sina pengar - så hur mycket du har spelar ingen roll ;)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Crossline är trött och vet inte hur någonting funkar längre...

/Har slutat grina om ÅP:n nu.
 
Senast ändrad:
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

KL

En samvetsfråga:

En 13-åring ville köpa min skräp-Lusitano med GP på 384. Jag frågade vad hon ville betala och då erbjöd hon mig ett tinkerföl, en enhörning och 6000e :eek:

Jag tackade och tog emot, nöjde mig dock med 500e. Nu skällde sambon på mig för att jag lurat tjejen :cool: Medan jag anser att hon får skylla sig själv. Personen i fråga har 189 tjänstgöringsdagar så hon är ju inte ny. Dessutom 7 i karma. Vad säger bukemaffian?
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Ja, det tog 4 timmar en kväll, helt galet..... Mitt eget spel är stort, 160 hästar som jag försöker ta hand om varje dag och så dessa som ska fullBLUPas.... Fast de flesta är ÅPfångare, så de går hyfsat snabbt ändå.
Men sen sköter jag ett spel åt en kompis dotter med, och där har jag väl 10 som ska tränas och tävlas + kanske 20 ÅPfångare. Förhoppningsvis blir hon sugen på att spela igen, det vore synd att lägga ner det nu, hon har några riktigt bra pållar nu. Annars får jag väl köpa dem innan hon stänger ner det.
Och så fick jag tråkigt en kväll och skapade ett spel på internationella...... och ett på tyska......

Fattar inte hur jag gör för att bara lägga ca 2-3 timmar per dag, känns som om det skulle kunna ta hela dagarna! Tur man har barnen som håller mig från datorn!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
530
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
620
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp