Stora Howrsetråden - FYRA

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Vad ska du ha för det?

Spelar inte idag, av respekt för NOrges tragedi, men köper gärna imorgon.
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*KL*

Återigen, söker en renrasig Arabisk fullblods-hingst med bra GP (över 400) för betäckning :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Aj då, vad synd. Mitt sto har också 400 i GP så det skulle tyvärr inte ge mig något då :( Fasen också! Jag har kollat runt på offentliga betäckningar, men de som ligger ute där har max 404 i GP, och jag hade gärna velat ha lite mer. Du har ingen annan hingst med högre GP? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

*Knapplån*

Söker partner i Tinker avlen i den svenska versionen. Partnern behöver inte ha kommit lika långt som mej i GP racet men vara redo att lägga tid och pass i att komma högre ;)

Känner mej annars nöjd med min lilla hingstfölis som var nr 29 i rankningen hos tinkernas gp innan lek :D
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

hästskor får man när man öppnar y-horn
pegasjädrar får du plocka från dina pegasus hästar :) (de slutar vara pegas efter det)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Nu har jag också skaffat mig en liten tinker :) Mitt nästa mål är att få tag på Morfeus armar och guldäpple..
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Idag har jag roat mig med att spela alla 160+ hästar och dessutom fullBLUPa två stycken, kanske dags att göra nåt mer med den här dagen.....
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

om du fortfarande är på mål 63 så hjälper jag gärna till, ligger nämligen själv på det målet och har redan en häst till försäljning sen ett tag tillbaka, dock måste jag fixa fram pass innan..
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Ja helt galet vad fort det går upp :o

Förövrigt, någon som har en jääättteeefin hannoveranare-hingst för betäckning? :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Vet någon varför min häst inte är 100 bluppad utan endast 99.48 ifall hon har vunnit 20 tävlingar, är fetstilad i alla färdigheter och är över 10 år? Vet inte vad jag gör fel :p
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Hon bör vara fullbluppad.. om hon har vunnit sin 20:e tävling idag, så kanske hon behöver åldras innan det hoppar upp till 100?

om inte, så länka hästen så kan vi se :)
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Oups nu tänkte jag mig inte för och gjorde ensån där fruktsallad och fick 10000e till..
Så om någon kunde hjälpa med passköp för 146000e istället?:bow:
 
Sv: Stora Howrsetråden - FYRA

Helt rätt, behövde bara slösa ett dyrbart åldrandepoäng så var hon fullbluppad :D Tack! :)

Någon som har en fullblodshingst som har bra gp? ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Fritid Jag vill ha tag på pannlampa för omkring 500 kr. Den skall användas i skogen utanför stigar. Gärna brett och långt.
Svar
6
· Visningar
301
Tjatter De som slår vägkanterna klippte bort en bit av kossornas vinterhage. Vet inte om chauffören såg det eller inte, hen har då inte hört...
Svar
8
· Visningar
817
Senast: Breaktown
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Mikael Glännström, arbetskonsulent diskuterar välmående Steg till arbete består av fyra steg, i privatlivet finns det betydligt fler och...
Svar
3
· Visningar
530
Senast: IngelaH
·
Hemmet Det här är ju en ruskigt nischad fråga. Men Buke har ju svar på de allra konstigaste frågor. Jag behöver ha tag på en tapetsör för...
Svar
10
· Visningar
620
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Senil häst?
  • Ridskoleryttare
  • Ordspråk

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp