Ok.Nej, dom har sett ganska olika ut...långa , korta.. runt eller smalt ansikte, blond , brunett osv osv.
3 av 4 har varit hundmänniskor. Jag tycks inte komma överens med kattmänniskor . Och alla har varit mkt intelligenta och duktiga.
Nu pratade jag visst om tidigare partners![]()
När jag läser det du skriver så får jag känslan av att du är en person som vill veta exakt hur det ska vara, helst ska det finnas en manual som förklarar exakt varför kvinnor gör si eller så och så ska det stå hur man ska göra som man för att få kvinnor. Kvinnor ses inte som individer utan som något man ska förstå sig på hur de fungerar.
Och när du blir attraherad så verkar du gå främst på ett utseende medan många här skriver om att en attraktion kan växa fram från att man har en neutral syn på någon.
Jag tror att ditt "behov av en manual" för att veta hur kvinnor beter sig samt din syn på attraktion etc skiljer sig från många. Och där tror jag det kan bli lite krockar i kommunikationen då du vill veta exakt hur det ska vara och attraktionen främst är visuell.