Hero
Trådstartare
Mest på jobbet. Jag tycker det räcker såPå fritiden med eller ”bara” på arbetet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mest på jobbet. Jag tycker det räcker såPå fritiden med eller ”bara” på arbetet?
Samma med män.Kvinnor bryr sig väldigt mkt om social status....
Det är väl bara att titta på hur vissa kvinnor har tusentals inlägg på sin instagram och "gillningar" och 100-talas vänner på FB. Handlar om "bekräftelse" och "socialstatus"...
*facepalm*Kvinnor bryr sig väldigt mkt om social status....
Ja vissa kvinnor. Och då tror du genast att det gäller alla?Det är väl bara att titta på hur vissa kvinnor har tusentals inlägg på sin instagram och "gillningar" och 100-talas vänner på FB. Handlar om "bekräftelse" och "socialstatus"...
Jag umgås och pratar med mina arbetskollegor...
Extroverta 25-åringar som aldrig skulle titta åt ditt håll. Why bother liksom??Det är väl bara att titta på hur vissa kvinnor har tusentals inlägg på sin instagram och "gillningar" och 100-talas vänner på FB. Handlar om "bekräftelse" och "socialstatus"...
Jag bryr mig inteSamma med män.![]()
För övrigt låter du avundsjuk.
Det är väl bara att titta på hur vissa kvinnor har tusentals inlägg på sin instagram och "gillningar" och 100-talas vänner på FB. Handlar om "bekräftelse" och "socialstatus"...
vissa
Mest på jobbet. Jag tycker det räcker så.
, inte direkt.
Börja då där. Skaffa vänner och ett kul och socialt liv på fritiden så löser det nog här sig.Mest på jobbet. Jag tycker det räcker så.
, inte direkt.
*facepalm*
Frågan handlar helt enkelt om du får ut något av att umgås med andra. Har du en nära killkompis? Kan orsaken till din konstiga kvinnosyn bero på att du inte har några tjejkompisar? Kan du ändra på det?
Och så svarar du att kvinnor bryr sig mycket om social status...
Ja men VILKA jävla mail? Vad är värdet med dem? Nån slags bekräftelse av egot? Eller något med substans av värde som faktiskt för en närmare en relation?
Du ser inte skogen för alla träden.
Jag tycker beteendet verkar mkt vanligare hos kvinnor...Ser du vad du själv kom på där?
Jag vet förövrigt massor av män som har tusentals, hundratusentals, ja till och med miljoner följare på olika sociala medier! Ska vi anta att "män bryr sig asmycket om social status" är en allmängiltig sanning?
Om man inte vill ha ett socialt liv på fritiden då ?Börja då där. Skaffa vänner och ett kul och socialt liv på fritiden så löser det nog här sig.