Hero
Trådstartare
Så tinder är djupt? sorry du får nog tänka om. Man hittar djupa relationer där man umgås.
Man hittar inte lika många tjejer nån annanstans...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så tinder är djupt? sorry du får nog tänka om. Man hittar djupa relationer där man umgås.
Dela mitt liv med![]()
Jo, men inte som det står en skyllt på att jag är ledig och ledig för att bli raggad på...Så ute i verkligen finns det inga tjejer? Märkligt...
Kvinnor bryr sig väldigt mkt om social status....
Det där är ju endast "kändisar". Dom är ju "influencers" dvs, dom får ju betalt för att instagramma....
Det är en seriös relation du vill ha? så då reker det med en! den rätta. vem den rätta är det vet du inte men ett bra samtal är bättre än en bild på tinderMan hittar inte lika många tjejer nån annanstans...
Hmm. Där tror jag du har ett litet problem faktiskt. Du vill inte ha ett socialt liv på fritiden - men hitta någon att dela livet med. Samtidigt vill du inte att personen ska vara för på och vilja ses hela tiden?
Jo, men inte som det står en skyllt på att jag är ledig och ledig för att bli raggad på...
Ja, men det är ju mest tjejer som håller på med sånt, killar bryr sig inte så mycket om följare och likes. Då borde listan vara full av tjejer?
Sen, en fundering bara. Om du skulle uppskatta din tid på t.ex. instagram. Hur mycket av den spenderar du på tjejers konton, och hur mycket på killars? Kan det vara så att den uppfattning du har beror på att du bara kollar på en viss typ av konton?
Skulle jag t.ex. gå från vad som visas på min instagram skulle jag tro att typ alla bara har massa hundar, eller så dansar de balett. Några få ramlar av en häst på ett kul sätt. Hela instagram verkar gå ut på det!
Men det beror ju inte på att det ÄR så, utan att det är övervägande såna konton jag följer och hittar till. Hänger du med?
Om jag gillar henne och trivs i hennes sällskap. Såklart jag vill umgås med henne så mkt som möjligt.
Mitt ex umgicks jag med varje dag... Förutom nån gång när hon var med sina kompisar.
Fast man vill väl inte bli tillsammans med sina vänner ?Du kanske inte ska fokusera på var du hittar MÅNGA kvinnor utan var du hittar RÄTT kvinnor.
T.ex. tinder verkar inte fungera till din fördel. Du kanske skulle ha bättre fiskelycka nån annanstans? Om du t.ex. hade en hobby och vänner du hittade på saker med på fritiden skulle det kunna vara en möjlig väg.
Steg ett. Släpp ditt ex.
Steg två. Inse att det nog är ganska få kvinnor som vill leva i den kokong det du beskriver innebär.
Nej men har de en vän som känner fem andra vänner, så känner de fem andra vänner och de fem andra vänner. Byter man sociala cirklar eller utvidgar den finns det större chans att träffa en trevlig tjej.Fast man vill väl inte bli tillsammans med sina vänner ?
Om jag gillar henne och trivs i hennes sällskap. Såklart jag vill umgås med henne så mkt som möjligt.
Mitt ex umgicks jag med varje dag... Förutom nån gång när hon var med sina kompisar.
Min poäng är att det kanske blir mindre liggande nu än förr. Det finns ju roligare saker att göra nu om man har tråkigt så att säga.Jag behöver Facebook skrattsmiley här alltså!
En viss poäng har du. Om man bodde på en ort som fick Tibro att framstå som en metropol så var det dock en pina innan internet. Liksom det finns en begränsad mängd nöje i att kompisgänget är hänvisade till att ligga med samma högst begränsade utbud
Jo, men inte som det står en skyllt på att jag är ledig och ledig för att bli raggad på...
Helt ärligt. Jag har haft rätt många killkompisar, som jag har trivts oerhört bra med och varit några av mina närmsta vänner. Att vi har glidit isär har snarare med att vi flyttat ifrån varandra och jag inte är bra på att hålla kontakten (och inte de heller, tydligen).
De som inte har blivit KOMPISAR, RAGG eller liknande är de som f.f.a. uttrycker sig sunkigt om andra tjejer.
Ex. en tjej "måste vara så här", "tjejer är så här" eller "jag TYCKER så här om tjejer som gör så där".
Alternativt uttryckt sig rasistiskt, homofobiskt etc. men de flesta har faktiskt haft en sunkig kvinnosyn i förstahand.
Något som man har blivit medveten om när man har tittat på film och det kommer en tradig kommentar. Det kommenteras en tjej som går förbi på krogen etc.
Det är en sjukt oattraktiv egenskap och som man kanske inte alltid är medveten om. (Hint)