Stora gummibollar

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare skutta
  • Startdatum Startdatum
S

skutta

Har själv ett sto med mycket gummi och en fantastisk galopp vad hon saknar är lite storlek (161) och attityd.
Hon kommer att betäckas nästa år och jag vill avla på hennes fördelar, dvs galoppen och gummit:D men få upp storleken lite och som sagt är inte rädd för en hingst med lite attityd.
Små gummibolls hingstar vet jag fler men hur är det bland de lite större?

Sv: Stora gummibollar

Om hon inte är väldigt skarp i temperamentet skulle jag satsa på heartbeat, ger storlek iallafall, skulle valt han men mitt sto är 170 och vi vill en avkomma som är runt 165 så de gick han bort.

Cardento om man kan tänka sig fryst

Vivaldi K som Jannike West rider, super galopp och storlek.

Liknande trådar

Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 563
Senast: Raderad medlem 149793
·
Hästmänniskan Hej på er! Jag är ny på detta forum och jag hoppas att jag postar i rätt del. Jag behöver ventilera och resonera lite med andra...
9 10 11
Svar
219
· Visningar
9 674
Senast: ako
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 674
Senast: Acto
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är nu 3½ år sedan jag fick besked om att jag är överkänslig mot komjölk, de 4 vanliga sädesslagen (vete, havre, korn, råg) samt...
Svar
0
· Visningar
385
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Dressyrsnack nummer 18
  • Världscupen 2024/2025