stor skillnad 2 hästar istället för 1

Sv: stor skillnad 2 hästar istället för 1

vill bara flika in och tacka för alla svar!!! :bow:

det kommer ju handla om en häst i inte fullFULL kondis, och förhoppningsvis en för lättare tävlingar osv...
Men det verkar som att unghäst + "vanlig" är den "bästa" kombinationen...

svårt... jag kommer aldrig att sälja någon om jag köper två, och man vill ju inte bli hästsamlare :D

Sv: stor skillnad 2 hästar istället för 1

Har två hästar och har haft det i 2,5 år. Det innebär att både stall och skötsel/träning av hästarna tar dubbelt så lång tid. Den ena rids fullt, den andra är under inridning. Jag kommer att ha kvar dessa två livet ut, men sen kommer jag bara ha en häst. Det tar alldeles för mycket tid, och det kostar en massa pengar med två. Men jag älskar dem så mycket, så jag har inte hjärta att göra mig av med någon dem...

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 545
Senast: mars
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 328
Träning Ni som har två eller fler hästar och ”vanligt” jobb/familj, hur lägger ni upp aktiveringen av hästarna? Har ni några smarta idéer/tips...
Svar
12
· Visningar
1 855
Senast: Miiikaela_
·
Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
2
Svar
20
· Visningar
2 062

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka