Stor mineralsten

Trissa

Trådstartare
Finns det? Alltså i samma form som de fyrkantiga saltstenarna med hål i. Min shettis tror att mineralbaljan är någon form av leksak, vilket innebär att den är slut på en vecka... En sten skulle jag kunna hänga upp så att hon inte kan dra runt på den, tänkte jag.
 
Sv: Stor mineralsten

jag har för mig att det finns på granngården..fast det kanske är mer för kossor..men det går väl använda till häst också:smirk:
 
Sv: Stor mineralsten

Tyvärr har vi inte granngården inom rimligt avstånd här, så jag skulle behöva veta tillverkare så att lokala affären kan ta hem.
 

Liknande trådar

Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
930
Hästvård Hej. Jag vill börja med att säga att jag ska ringa veterinär på måndag, så ingen tror att jag inte tänker på det. :) Jag har en ponny...
2 3
Svar
42
· Visningar
6 860
Senast: Takire
·
Hästmänniskan Jag förstår inte hur jag kan ha hängt i stall i 30 vintrar och fortfarande inte hittat något som håller mig varm om fötterna. Söker tips...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 251
Senast: Buongusto
·
Hundavel & Ras Jag skulle vilja uppmana alla som har bra hanhundar att spara sperma från era hundar för framtiden. Med bra hundar menar jag alltifrån...
2
Svar
30
· Visningar
2 738
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp