Stor kille nu *bilder*

Mayalv

Trådstartare
Kan inte låta bli, dessutom växer pojken så det knakar så måste ju visa min enorma krokodil valp ;)

Schäfer?

16779840.jpg

Krokodil?

16779839.jpg

Leonberger!!

16779838.jpg

Senast ändrad:
Sv: Stor kille nu *bilder*

Men åh vilken NALLE :love:

Han ser ut som en kalkon på den där bilden i mitten :angel:

haha schäfer, kalkon, krokodil, nalle ... han är lite av allt

Men gud en sån söt liten goding! Man skulle nästan kunna äta upp honom!:love::d

Oh vad söt liten nallebjörn :love:. Skulle varit skönt att ha och gosa med nu på vintern :)

MEn åååååh vad söt :love::love:
speciellt nr. 2..., jag vart kär!!!!

Oj vad han har växt :eek: man glömmer hur fort det går, hur gammal är han nu ? :)

Vilken Nallebjörn:love:
Camilla blev lite förtjust!:D

Jo, tvingar honom att värma mig när jag fryser :angel: Blir varmt med en stor nallebjörn i knät och man får passa på nu innan han blir för stor ;)

haha jo han har vuxit som en raket, sen var inte de andra bilderna helt dagsfärska när jag visade dem eftersom jag inte hade hunnit ta nya. Men visst går det fort. Han är nu 14 veckor och är som du ser ganska så rejäl. :love:

Oj 14 veckor redan, tiden rinner iväg :) Ja gud ja, de växer som ogräs :rofl: När Atlas var liten kändes det som att han växte flera cm under en natt, det gick så otroligt fort och ful (:o) blev han :angel: innan han till slut tappade valppälsen. Han såg inte klok ut under en period :D

haha.. jo jag vet att de ser lite roliga ut ett tag (detta är mitt 3:e lejon) Men denna kille kommer va vacker hela tiden har jag bestämt;) ... Får ta honom till salongen och göra förlängningar när pälsen inte ser bra ut, sådan matte sådan hund.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 701
Senast: fixi
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 267
Senast: Hermelin
·
Hundträning https://blogg.agria.se/fredriksteen/2013/06/07/jag-kan-inte-se-nagon-skillnad-i-vem-som-ar-snallast-eller-varst/ Kom över denna text...
Svar
13
· Visningar
1 443
Senast: dobbis
·
Dressyr Jag har jobbat en del med färger och vet att just färgåtergivningen i digitala bilder är ett hel vetenskap i sig. På en dator beror det...
16 17 18
Svar
343
· Visningar
23 729
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka