Stooor huva

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare Sagofej
  • Startdatum Startdatum
S

Sagofej

Någon som har tips på var man kan hitta extra stora huvor?
Vårt sto ser ut att vara hälften åsna om man tittar högst upp längst fram men jag hittar inte någonstans där man kan köpa huvor (skulle behöva både fast och ryck, med tussar) i stora storlekar. Eller finns det något märke som är känt för att vara lite större än de andra?

Sv: Stooor huva

ring bidermans och beställ dom har en tjej som syr upp. jag beställer där mät öronen på hästen så du får rätt storlek det gjorde jag till min åsna :D

jag har en ny hemma svart med döskallar på. det är bara en fasthuva. man kan dock sätta proppar i då det är hål för det. om du är intresserad (bor i boden)

Denna butik syr upp jättefina i den färg du vill ha, mitt ena sto har också VÄLDIGT stora öron men därifrån fick jag en som var perfekt!!
:banana:

jag kollade inte att jag skrev på trav...
ursäktar

Tack för tipset!
Svart med döskallar lät inte riktigt som vår grej, men vad bra med någon som man kan måttbeställa hos!

wahlstens o.y. har en neoprene liknande som är enormt stor ryck. du skulle kunna få köpa min billigt, då den varit för stor för mina så ha jag köpt andra. d e ryck,en svart

Det vore intressant! Senaste start gav veterinärräkningar istället för prispengar så vi kanske får lugna oss med specialsydd huva...;) Är det proppar i den?
Du skulle ju kunna maila på mialar-6@student.ltu.se

japp, rucktussar e d i den! nu bor ju vi inte direkt nära... eller i samma land ens...! men ev kan jag knöckla ner den i ett större kuvert fr posten, så får du skicka lite slantar tillbaka i ett kuvert! så får vi lita på varann helt enkelt :laugh: men ska ta hem den fr stallet och tvätta den först, den e lite dammig :laugh:

Liknande trådar

Utrustning Jag har börjat titta på barbackapaddar och bomlösa sadlar, men det är inget jag har någon erfarenhet av själv. På "min tid" var en...
2
Svar
29
· Visningar
2 050
Senast: iNHALE
·
Kläder & Bli fin Efter corona, då jag spenderade nästan två år med att jobba hemifrån, så har jag haft svårt att gå tillbaka till att använda vanliga...
2
Svar
21
· Visningar
1 933
Senast: Cattis_E
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att...
2
Svar
38
· Visningar
5 011
Senast: Liran
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 414
Senast: Bulldoozer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar