Stolpvässare?

Leoni

Trådstartare
Finns det? Jag skulle kunna göra egna stängsel stolp och tänker att jag skulle vilja ha en gigantisk pennvässare som spetsar ändarna😄. Finns det? Vad heter en sång mojäng? Eller hur gör folk?

Finns det? Jag skulle kunna göra egna stängsel stolp och tänker att jag skulle vilja ha en gigantisk pennvässare som spetsar ändarna😄. Finns det? Vad heter en sång mojäng? Eller hur gör folk?
Yxa. :) Några tag så den blir hyfsat spetsig. Akta benen. :p

Såg kan nog också fungera. Jag har inte testat göra egna stolpar, men skulle göra stödpinnar att slå ner för formen när jag skulle gjuta gödselplatta. Då tog jag eldrivna tigersågen och kapade av reglarna i lite olika vinklar så att det blev spetsigt.

Liknande trådar

Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
580
Senast: skiesabove
·
Hemmet Vad har ni för saker hemma som underlättar ert liv? Vad har ni som efter att ni har köpt det önskar ni att ni hade köpt för länge sedan... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
8 701
Senast: SaraXX
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att... 5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 611
Senast: Gunnar
·
Ridning Hej allihopa! 😊 Jag är ny här och skulle gärna vilja höra era tankar om något jag funderat mycket på. Jag är relativt ny på det här med... 2
Svar
22
· Visningar
2 347
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka