Störiga saker vi stör oss på, del 35.

Har en annons där jag bland annat säljer en julprydnad, en "kula" som lyser med en jultomte i en släde. Denna har FB fått för sig är grafisk/våldsam och blurrar bilden och har givit mig en varning typ. En tomte i en släde. hade förstått om det vore en jävla clown men inte en jultomte!
Förlåt för skratt men jösses
 
Förlåt för skratt men jösses
Håller med! :D Alltså, det är stört! Nog för att bilden kanske inte är den allra tydligaste på jordklotet, men SÅ otydlig är den väl ändå inte att den kan tolkas som våldsam? Möjligtvis som just otydlig bara... Tycker jag! Men FBs AI eller vem som bedömer har tydligen inte samma åsikt :D
454258999_10160606422743877_299522605751587573_n.jpg
 
Vi skulle på tornerspel i stan idag. Har sett fram emot det länge och tog semester för att kunna gå. Men nu ser det ut som att vi får ställa in - förkylning som golvat mig. Hade 37,9 i temp inatt (36,5 innan jag åkte till jobbet igår) och jag mår verkligen skräp idag. MEH! :cry:
 
Grannungarna som hela tiden ska störa min hund på altanen. Nu har de slängt "bär" till honom igen, sådana man inte äter. HAN äter dem. Busken/häcken har blommat med vita doftande blommor och nu är det gröna bär de kallar nötter, vet inte vad det är för något, men han verkar gilla dem. Förstår inte varför det är fortsatt kul att kasta in sådant till honom när jag förklarat att det är giftigt att äta. Är de dumma i huvudet på riktigt? Psykopater och vill att han dör? Är det så intressant att se en hund plågas? Vad händer när en hund blir förgiftad? Är det så de tänker?

Jag blir bara så vansinnigt arg och jag som i förväg inte tycker om barn känner ännu mindre för barn just nu.

Min hund stör absolut INGEN när han är på balkongen, han skäller inte, han bryr sig inte om något, inte ens hundar eller andra djur, han är tyst och snäll och tittar och insuper omvärlden. Så varför skulle han inte få lov att få vara där?
 

Liknande trådar

  • Låst
Tjatter Gamla full. Här är en ny! Jag stör mig på att helgen gick i raketfart.
99 100 101
Svar
2 005
· Visningar
120 854
Senast: Lingon
·
Samhälle Såg ett klipp på Facebook om hemmafruar tydligen är en ny trend bland unga kvinnor. Mådde lite illa av det. Visst, alla gör som de vill...
20 21 22
Svar
433
· Visningar
24 562
Senast: Mkb
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
116 435
Senast: Marita73
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att jag blev akut hungrig. Kommer ta en timme till maten är klar.
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
110 763
Senast: pepp
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp