Stockholmsområdet i mellandagarna/början av jan?

Jenka

Trådstartare
Jag (och hunden) befinner oss för tillfället i Stockholm och lär så göra större delen av tiden fram tom 8 januari.
Nån som har lust att ses? Hundpromenad/lek/träning spelar mig ingen större roll.
Alltid roligt att träffa bukefolk och deras hundar!

Sv: Stockholmsområdet i mellandagarna/början av jan?

Jag vill alltid träffa bukefolk :D
Den här veckan har jag onsdag och torsdag ledigt och nästa vecka har jag än så länge inget inplanerat.
Befinner mig i Järfälla, lite norr om stan.

Jag vill träffas! Och gammelgubben med. Han ska dock till frissan på onsdag, men torsdag kanske? Jag befinner mig söder om stan, så vi kanske kunde träffas nånstans mitt emellan? ;)

Liten buketräff typ... på Djurgården på torsdag? Där är det väl jättefint att iaf gå en promenad?

Det kräver lite ommöblering i almanackan men jag är definitivt med på en hundpromenad på Djurgården med trevligt Bukesällskap! Vid Waldemarsudde finns dessutom en riktigt stor fin rastgård för den som vill släppa hunden.

Kul om vi är flera! Synd bara att inte Rosendahls trädgård har öppet, där kan man fika så bra med hund annars.
Men djurgården låter ju bra, och det måste ju inte prompt vara torsdag om det skulle bli knepigt för någon. Jag och spike är i sthlm till den 20:e januari :)

kl

Jag är ledig i princip när som helst, men kan inte göra allt för mycket då Grima är trasig. Lugn lydnadsträning, spår osv går bra. Inget stoj och stim för hennes del :/ . Ian är ju dock frisk och kry och kan göra "allt". Ev om Grima får följa med husse till jobbet och Ian kan hänga med, beroende på aktivitet.

Jag vill träffas! Och gammelgubben med. Han ska dock till frissan på onsdag, men torsdag kanske? Jag befinner mig söder om stan, så vi kanske kunde träffas nånstans mitt emellan? ;)

Ian ska också till frissan på onsdag..och vi bor också söder om sthlm.. ;)

*kl*
Kan vi inte ta fredag istället?
Jobbar torsdag :(
Kan ta med mig Nova och Leia och komma, Nikita löper och jag antar att det blir stökigt om hon är med?

För oss blir det ändå bara prommis, gubben både hör och ser dåligt så förutom lite trickträning och ett och annat viltspår har vi lagt träningen på hyllan ;)
Hihi så kul, då har vi två nyklippta herrar :) Lämnar Spike hos en dvärgschnauzer-uppfödare som bor runt hörnet (kennel topaz).
För mig funkar fredag också, löptikar eller andra hundar överhuvudtagt är inget problem för just oss då han är kastrerad.

Kom på att Grima ska till re-dog på fredag (fysioterapeut ) på utredning. No can do..!

Haha, läst på min hemsida? Vi håller tummarna för att Supernova är dräkig! Svårt att säga när det bara gått en vecka ;)

Så du trimmar hos Lotta? Hon är en av mina närmsta hundvänner :)

Ja kikar in där en del ;) Håller tummarna för er, hanen verkar ju superbra också :)
Ja vi bor bara 5 minuter från Lotta, hon är duktig! Men han blir ju klippt våran herre, var dåligt med trimmare här i närheten för 13 år sedan och min pappa (som köpte spike, jag var bara 10 år) var inte utställningsintresserad. Lite tråkigt för när jag blev äldre väcktes mitt intresse men då var ju pälsen redan "förstörd".
Jag tar igen utställningskarriären med nästa dvärg istället ;)

Vi kanske kan ta två träffar för de som vill och kan? För i helgen blir det kanske svårt pga nyårsafton?

Fredagen skulle funka för oss, annars efter nyår :). Och min tjej löper, om det är problem för nån får ni hojta.

Kul att så många är på!

Jag kan på torsdag men inte fredag som det ser ut. Promenad på djurgården lät ju toppen. Jag befinner mig för övrigt mest i Bromma men även lite söder om stan.

Ang. löptikar tycker jag det beror lite på vad vi ska göra, Sigge har plötsligt kommit på att sånt är roligt, men koppelpromenader etc lär ju gå bra.

Åh om jag hade hunnit få pli på mina två så hade vi kommit.

Men förutom den lite slaka lydnaden så ska Edwind kastreras på torsdag eftermiddag så han ska ta det lugnt hela helgen.

Attans :(

Nån som bestämmer tid å plats, då kommer vi med typ nån gång mellan 11-13 medans det är ljust:banana::banana::bump:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 732
Senast: fixi
·
V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 129
Senast: valpköpare
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 612
Senast: Pratsch
·
Hundavel & Ras Jahopp, här står jag med en hund igen (jaja, tre men de andra två är ju makens..) och Nessie är fyra år så en påläggskalv var ju...
2 3
Svar
54
· Visningar
7 877
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Har ni någon olycksfallsförsäkring?
  • Tvillingar!?
  • Mens