stigläder biothane i färg?

BandyBoy

Trådstartare
Hej

Nu har jag sökt och sökt och SÖKT på forumet utan att lyckas hitta någon tråd om färgade stigläder i biothane... Vet att det finns och vet att jag läst om dem - men vart?
blir glad för tips :laugh:

Sv: stigläder biothane i färg?

Jag vet inga som säljer i sverige längre, förut hade väl torsion.
Jag köpte mina från podium tillsammans med stigbyglar i en rolig färg. Googla på podium så hittar du deras sida:) Pm:a mig fall du inte hittar den så skickar jag en länk

Aaah! Var säkert hos Torsion jag sett dem...
HIttade till en sida med Podium sadlar och även dessa stigläder - men jag är skraj att jag bara tror att jag fattar vad jag gör om jag beställer från en engelskspråkig sida... *gaaah!* ...annars hade de ju bra pris även på StudOne...! :-)
Tack för hjälpen hur som helst - är det du som rider i orange...? (Snyggt!)

Leta efter goethard.nl el goethart .nl. En återförsäljare från holland som är bra att handla med! Lycka till! Trevliga bilder ni tog från Sydnärke! Jättekul text oxå!

I hörnet kan du välja engelska, då blir det lättare ja;)

Japp det är jag som rider i orange, Älskar alla dessa glada färger!;) Tack:)

goedhard.nl ska det va!!:)

Tackar också för alla fina och roliga bilder.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 656
Senast: Kajsalisa
·
Hundavel & Ras Det här är en tråd jag aldrig trodde att jag skulle skapa :D Men - jag har gått och blivit sugen på en retriever! Vi har haft hundar i...
4 5 6
Svar
111
· Visningar
12 273
Senast: Sezziyanen
·
Kultur Jag är sugen på att försöka lära mig franska. Jag läste franska i 6 år i grundskolan, men det resulterade i mest teoretiska kunskaper...
Svar
15
· Visningar
736
Senast: mamman
·
Kropp & Själ Hej! Nu har jag kommit dit jag hoppades slippa, botox. Har provat allt som finns att tillgå inom läkemedelsbehandling och profylax för...
2
Svar
22
· Visningar
1 382
Senast: Coop
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Pusseltråden
  • Klara sig utan bil
  • Nyårstråden