Sticklingar nu?!

Scata

Trådstartare
Jag insåg att vildvinet och kaprifolen höll på att ta över hela verandan :nailbiting: så jag har varit ute med stora sekatören... :devil:
Men så slog det mig att jag borde ju kunna ta sticklingar på de avklippta delarna, eller :confused:

I jord direkt eller i vatten ett tag?
Jag har faktiskt inte provat detta förut - hjälp :o:)

Jag insåg att vildvinet och kaprifolen höll på att ta över hela verandan :nailbiting: så jag har varit ute med stora sekatören... :devil:
Men så slog det mig att jag borde ju kunna ta sticklingar på de avklippta delarna, eller :confused:

I jord direkt eller i vatten ett tag?
Jag har faktiskt inte provat detta förut - hjälp :o:)
Testa några olika?
I sand, i vatten, i såjord, i plantjord.

Jag har lyckats få fart på både vinbär och hortensia i olika varianter.
Enligt den gamla goda modellen *går det så går det* :)

Liknande trådar

Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
423
Senast: Unafraid
·
Hundavel & Ras Hej! Skulle ni möjligtvis ha tid att ge tips på hundras? :bow: Jag har växt upp med jakthund och tränat och tävlat lite (viltspår...
2
Svar
27
· Visningar
3 621
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Var till vc idag för min andra dos av järn intravenöst, fick en förra veckan också. Fick vänta ett tag efter bokad tid vilket jag...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
9 033
Senast: Rosett
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
26 687

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka