stickad tröja!

F

Foolish

mina kissar är frussna! (cornish rex)
de behöver ha tröja när de ska ut och åka. de vill jättegärna vara med, men tycker att det börjar bli lite för kallt nu..

nån som har ett stickmönster för kattröjor??

Sv: stickad tröja!

så söt den var! nu ska vi ge oss på att sticka!
tackar så mycket!

Vilken söt!
Men jag kan inte sticka, jag har sytt enkla tröjor i fleece istället (som dessutom värmer bra). (Inte min katt på bilden)

shirt4.jpg

usch! nu har jag läst beskrivningen ordentligt och insett att det kanske är bättre att köpa garn och stickor och lämna över hela paketet till mor min! alternativt att hon får agera support över telefon....

Ramses var ju riktigt frusen första vintern och då köpte jag denna fleece overallen åt honom på Tradera

ramses2.jpg

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två katter, honor, båda kastrerade. Efter sommaren slutade den ena att kissa på lådan. Jag har provat allt, fler lådor, annan...
Svar
2
· Visningar
222
Senast: MajaKattis
·
Katthälsa Hej, Letat bland andra trådar, men försöker med en ny fråga. Katten kom in i går morse och var förlamad i svansen. Akutbesök till...
Svar
19
· Visningar
1 150
Övr. Katt Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Svar
2
· Visningar
223
Senast: MJLee
·
Småbarn Jag har nyligen valt att hjälpa en familj med dålig ekonomi med kläder till deras lilla dotter. Jag kan ju inte köpa hur mkt som helst...
2 3
Svar
54
· Visningar
2 453

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Ratsit
  • Störiga saker vi stör oss på, del 36.
  • 🎄Jul 2024🎄

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat