sticka en häl

vinkelina

Trådstartare
har inte stickat strumpor på många år.... men tänkte nu göra de

men ja har glömt bort hur man stickar en häl.

först skulle man väl sticka x antal cm på ca hälften av maskorna? o sen ta ihop, men skall man ta ihop i början o slute på varje varv, eller skulle man dela upp maskorna på 3 o sen maska av på mitten

Sv: sticka en häl

:bow: Nu kanske till o med JAG kan få ihop ett par sockor!!!! :banana: Har läst biskvier till förbannelse, men hjärnan kopplar inte hur man ska göra... men nu med bilder :bow: borde jag ju kunna fixa det :)

Liknande trådar

Trädgård & Växter Såhär ser det ut hos mig just nu. Spaljén som först var så fin, med klematis, två klätterrosor och en ljuvlig akebia quinata ... är nu...
Svar
4
· Visningar
588
Senast: Hellhound
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 626
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 574
Senast: Whoever
·
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 230
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Störiga saker vi stör oss på, del 37.
  • Inredningstråden nr3

Hund, Katt, Andra Djur