GotAsecret
Trådstartare
Sv: Sterilisering?
Tror inte de kommer våga ge mig tillräckligt för att det ska funka...
Tror inte de kommer våga ge mig tillräckligt för att det ska funka...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag får inte äta ipren...
Och jag vill fasen inte ha någon spruta i...
De visste hela tiden om mina problem och även jag vet att de kunde medföra risker för narkos men eftersom de sagt att de bara ville ha klartecken från neuro-och kardiolog och sedan fick det så borde det inte vara "någon fara".
Jag anser att jag borde ha rätten att få bestämma eftersom de egentligen redan utlovat narkos.
De har säkert ändrat sig av kostnadsskäl...
Den nya metoden är billigare och säkrare för ALLA, inom kort kommer sannolikt de vanliga steriliseringarna tillhöra undantagen.
Nu är det en relativt ny metod, vilket alltid är ett risktagande gällande framtida problem, men utifrån vad vetenskapen vet idag gör de rätt som enbart erbjuder dig steriliseringsspiralerna.
Du som själv belyst dig som en högriskpatient borde väl vara glad att det finns en metod som inte innebär någon risk. Eller?
Hur vet man nu om det är säkrare för ALLA i längden? Vad vet de om kroppens reaktioner på metoden senare i livet?
Jag är inte ett dugg glad!
Jag blev lovad narkos för att klara av det och så nekar de och hänvisar till den nya metoden som är 1000 ggr värre för mig som person, även om tillvägagångssättet är bättre ur säkerhetssynpunkt.
Haha, ironiskt. Ringde familjeplaneringen nu, de har obemannad expedition t.om. 9/1
Det handlar inte om nojor! Det handlar om ren jäkla fobi!