Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vad kan det bero på? Vad brukar det bero på?
Nu tänker jag lite allmänt, har stött på många hästar som känns lite knackiga i början, för att sen kännas mycket bättre efter en stunds ridning.
(Hade det varit min häst hade jag såklart tagit ut en vet!)
Konstigt sätt att uttrycka glädje, men okej.
Ja, wi anwänder wäl alla de där gulingarna på olika sätt. Jag menade "jag är glad för att jag har tur, ta i trä, hoppas det håller i sig" typ, och då tyckte jag att den passade bra. Ursäkta mitt öwertramp... Det war ju trist att jag gjorde en sådan tabbe när du nu wisat dig wara en smilies-stilpolis..!!
Jag tror dock jag förstår vad du menar även om jag inte vet om du inbillar dig nåt om just min häst, för visst ser man hästar ute som jag absolut skulle kalla halta. När den knixat sig igenom ett dressyrprogram och ägaren säger "hästen är gammal det är därför" så blir jag nervös. När min häst blir sådan skulle han inte ridas, ännu mindre tävlas.
Jag inbillar mig inget om din häst, jag reflekterade öwer att du skrew att han war stel men att det hör åldern till. Jag tolkade kanske dina ord fel, men jag står definitiwt fast wid min åsikt. Gäller det inte din häst så behöwer du ju inte ta åt dig alls! Precis som du skriwer reagerar jag på "hästen är gammal det är därför".
Wad roligt att höra att du täwlar din 22-åring. Har funderat lite på en start med min, men jag har tänkt att hon är för gammal.. Men nu blew jag lite uppmuntrad! Wilken gren o wilka klasser täwlar ni i? Hoppas ni får bukt med den där hältan!
Vad kan det bero på? Vad brukar det bero på?
Nu tänker jag lite allmänt, har stött på många hästar som känns lite knackiga i början, för att sen kännas mycket bättre efter en stunds ridning.
(Hade det varit min häst hade jag såklart tagit ut en vet!)