S

sasa

Det blir ingen steg 3 kurs i vinter,för få anmälda.
Får nu vänta i ett helt år till nästa kurs.:cry:
Finns det inga som vill gå denna kurs, så att de kan träna sina "bebisar" själva?
Vad kan man göra åt detta problem? ska man lägga steg1-3 kurserna på de olika banorna igen för att locka mer folk? Strömsholm ligger ju något avsides för nästan alla.

Sv: steg 3

Det blir ingen steg 3 kurs i vinter,för få anmälda.
Får nu vänta i ett helt år till nästa kurs.:cry:
Finns det inga som vill gå denna kurs, så att de kan träna sina "bebisar" själva?
Vad kan man göra åt detta problem? ska man lägga steg1-3 kurserna på de olika banorna igen för att locka mer folk? Strömsholm ligger ju något avsides för nästan alla.

Jag tycker astt du skall ta upp detta ämne på travpunkten, du är definitivt inte ensam om att misströsta! På travpunkten kan du få kontakt med fler "äldre aktiva" som dessutom är aktiva i olika galopprelaterade organisationer.

Lycka till!!! hoppas att ni kan få kursen snart!

Sv: steg 3

Ja jag får göra det, tråkigt när man vill träna de sina men måste sätta ett annat namn som tränare :-(
positivt är ju dock att man får ett helt års erfarenhet till då :-)

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
3 202
Senast: malumbub
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
34
· Visningar
4 937
Senast: Mia_R
·
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 471
Senast: Ajda
·
Hundträning Hej! Här kommer ännu en tråd om ensamhetsträning :angel: Har en snart 6 månader gammal valp av vallhundsras som jag ensamhetstränar för...
Svar
14
· Visningar
3 422

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka