Star wars-tapeter

Kamomilla

Trådstartare
Har varit och tittat på tapeter till huset idag och liten son ville helst ha Star-wars tapeter, vilket inte fanns i butiken och personalen visste ej heller om det fanns.

Så jag undrar om det är någon här som vet om det finns sådana tapeter att få tag få :idea:

Sv: Star wars-tapeter

Photowall.se har sådana har jag för mig, fast då blir det väl mer fondväggsliknande, men det kanske är ok?

Det funkar inte med utformningen av rummet så det är just tapeter jag är ute efter.

Tapeter vet jag inte, men jag har sett att det finns textil (enkel metervara i rimlig prisklass) med Star Wars. Kanske kan ni enas om en kompromiss, tex gardiner eller sängöverkast, om ni inte hittar Star Wars-tapeter?

Till min son sydde jag för många år sedan sängkläder av Star Wars-tyg, men jag har gett bort det till en annan liten unge, annars kunde jag ha skickat det till din son. :laugh:

Googlade lite men hittar inte heller några tapeter, som inte är fondvägg, med star-warstema.

Hittade dock intressanta trådar i andra forum från föräldrar, vars söner är tokiga i Star-Wars och det var många bra idéer. Några hade jobbat med mörkblått som grund och sen fyllt på med Star-Warsprylar i mängder.

Det där med fondvägg förresten, man behöver ju inte ha en helt fyrkantig, rak vägg med sådan tapet på, beroende på motiv kan man ju fixa och trixa lite tex på en snedvägg (men nu vet inte jag hur rummet ser ut, men iallafall).

På ett dagis där jag städar har personalen satt upp ett stort tygstycke på en ful vägg, det kanske kan vara nått?

Gardiner, sängöverkast, kuddar, planscher, tavlor m.m med star-wars på är kanske en kompromiss?

Vilken cool son du har! Jag hade målat/tapetserat väggarna i blått/grått och sedan fyllt på med star wars-textilier, affisher mm. Eller kanske finns det några tapeter med star warskoppling som t ex planeter, rymdskepp eller stjärnor?

De tapeter vi tittade på som han gillade mest var svarta med lite prickar/stjärnor på med en tillhörande bård med planeter på.

Lutar nog åt den om jag kan få till övrig inredning i ljusa färger så rummet inte blir för mörkt.

För om inte Buke hittar tapeterna så finns de nog inte :cool:

Liknande trådar

Hemmet Vi ska renovera två badrum, ett som är befintligt idag och ett som ”inte finns”, det är en toalett idag som ska byggas ut så det ryms...
4 5 6
Svar
114
· Visningar
7 162
Senast: BernT
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 429
Senast: Thaliaste
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 712
Senast: Amha
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 639

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Kan det verkligen stämma?
  • Pusseltråden
  • Burkmat

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat