Nä. De hade fått lammnät. Mina BCs stannar bakom kompostgaller, men när jag får hit träningshundar vill jag ha det extra säkert...Även till Skorgis?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä. De hade fått lammnät. Mina BCs stannar bakom kompostgaller, men när jag får hit träningshundar vill jag ha det extra säkert...Även till Skorgis?
Nä. De hade fått lammnät. Mina BCs stannar bakom kompostgaller, men när jag får hit träningshundar vill jag ha det extra säkert...
Nima tror jag?Från Bole?
Nu ska du inte vara sådan ! Drygt 4000kvm av mina drygt 7 är inhägnat så (skit snyggt) sen har jag även 180 cm mer säkra "hagar" innanför.?
.
Alltså kommer vi inte välja ett Snajdigt tjusigt trästaket med smala ribbor och en i slutändan enorm kostnad...
Men jag funderar på hur jag ska kunna fästa snöret ovanför staketet isåfall?Om det bara är för syns skull så behöver du ju inte dyra iselatorer. Det räcker ju med ett snöre
Men jag funderar på hur jag ska kunna fästa snöret ovanför staketet isåfall?
Tror det beror på vilken kommun du bor i, dvs kommunens byggregler bestämmer frågan. I Täby (Stockholm) där mina föräldrar och storebror bor krävs det bygglov för staket som är högre än 120 cm tror jag.En fråga: måste man ansöka om bygglov om man vill installera ett 180-viltstängsel runt sin tomt på landet?
Troligen inte om du bor utanför stadsplanerat område. Enklast är att ringa kommunen och fråga. Betona att det rör sig om ett nät, alltså mest luft. Ofta går det bra att sätta upp höga nät även i tätort, så länge stängslet är genomskinligt.En fråga: måste man ansöka om bygglov om man vill installera ett 180-viltstängsel runt sin tomt på landet?
Någon som har erfarenhet av Sverigestängslet? En kopia av Gunnebostängsel som man inte behöver gjuta, utan man kliver ner stolparna.