Singoalla
Trådstartare
Som någon kanske läst i andra tråden så fick vi just hem en omplaceringskatt som tyvärr fått flytta runt en del, så hon är väldigt osäker av sig fortfarande. I morgon fyller min sambo år och hans familj/släkt kommer över på kvällen. Tror ni det är bäst att låsa in henne i sovrummet under kvällen då, eller är det bättre att låta henne gå runt och nosa? Lillkillen (13 veckor) lever loppan i lägenheten som om han skulle ha bott här hela sitt liv, så honom är det ingen fara med.
Och en till fråga, när vi lämnar dom ensamma (har inte hänt ännu men vet att vi ska vara borta på fredag kväll) bör vi dela lägenheten åt dom då? Har en dörr så det kan bli två delar mellan sovrum - hall - badrum och kök - vardagsrum i ett. Hon bråkar en del med honom, tror inte att hon skulle skada honom men vet inte om jag vågar chansa
Tack för svar!
Och en till fråga, när vi lämnar dom ensamma (har inte hänt ännu men vet att vi ska vara borta på fredag kväll) bör vi dela lägenheten åt dom då? Har en dörr så det kan bli två delar mellan sovrum - hall - badrum och kök - vardagsrum i ett. Hon bråkar en del med honom, tror inte att hon skulle skada honom men vet inte om jag vågar chansa
Tack för svar!