Stämmer verkligen detta???

Sv: Stämmer verkligen detta???

*KL*

tack för all info i tråden!

jag ska vänta med att fodra med havren. stallägaren har inte riktigt all info gällande havren. bonden hon köper av är lite lustig tycker jag. kom med halm igår som var balad och blöt. skyllde på en dålig sommar, men jag som bonde hade faktiskt inte velat sälja dålig halm. så jag känner spontant att jag inte kan lita på att allt är i sin ordning.
det har varit strul med bonden förut så det känns bättre att vänta lite...

jag har ju kvar havre sen innan att fodra med så utan är jag inte. ingen sån där som kommer i sista stund ;)
men som alexandra_W skrev-nu är jag totalt helgarderad :banana:

Liknande trådar

R
Foder & Strö Jag förstår att det säkert är en nära på omöjlig fråga att svara på, men jag vill ändå gärna få ta del av andras erfarenheter och tankar...
2
Svar
23
· Visningar
2 156
Senast: Roheryn
·
Övr. Barn Det kommer ett barn till mig och rider rätt ofta och har gjort så i drygt ett år. Barnet är 12 år och har det rätt jobbigt med en...
Svar
14
· Visningar
1 911
Senast: Ninnurur
·
R
Samhälle Jag funderade på om jag skulle skaffa mig en anonym användare, men jag väljer att skriva från "mitt vanliga konto". Jag har ju...
Svar
5
· Visningar
931
Senast: Görel
·
Kultur Då var det dags för en ny omgång bokbingo! :bump: Samma regler som alltid gäller: Lagt kryss ligger, max en bok per kryss och ett kryss...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
5 666
Senast: startpompe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka